Hallo ik ben Michael en ik heb een 320d touring met M pakket.
Mijn vraag;
Er zit nu een radio met GPS in, klein scherm, geen kleuren, met een MK4 computer en een manuele airco.
Graag zou ik een 16:9 scherm plaatsen. Moet ik daarvoor kabels veranderen? En ook een automatische aicro plaatsen?
Kan iemand hier mij helpen met wat en hoe?
groeten Michael
Michael, je bericht was geschreven met slechts hoofdletters. Dat wordt in internet kringen gezien als SCHREEUWEN. Daarom wordt dat niet gewaardeerd en is dus onwenselijk. Een volgende keer graag even de caps lock uitzetten. Verder heb ik de interpunctie aangepast (toegevoegd).
Siemi (Moderator)
Business radio met navigatie naar 16:9 Navigatie vraag
Re: HELP RADIO GPS NAAR 16/9
Hmm,
Heb je nu wel of niet een MK4 computer ??
Volgens mij is het niet helemaal passend aangezien je GPS ontvanger tegenwoordig in je navigatie computer zit.
Voor zover mij duidelijk is, heb je er niet al teveel verstand van en kun je het beter door een dealer (of bertus
) laten doen.
Je hebt sowieso een andere navigatie computer nodig die een kleurenscherm ondersteund, en een nieuwe roadmap dvd (je hebt nu een LOW edition en dit moet HIGH worden)
Waarschlijk moet de rest ook vervangen worden, dus kabelboom, computer, monitor, antenne, radio. Oftewel alles.
Mocht je het zelf proberen ....... heel veel succes alvast !
Heb je nu wel of niet een MK4 computer ??
Volgens mij is het niet helemaal passend aangezien je GPS ontvanger tegenwoordig in je navigatie computer zit.
Voor zover mij duidelijk is, heb je er niet al teveel verstand van en kun je het beter door een dealer (of bertus
Je hebt sowieso een andere navigatie computer nodig die een kleurenscherm ondersteund, en een nieuwe roadmap dvd (je hebt nu een LOW edition en dit moet HIGH worden)
Waarschlijk moet de rest ook vervangen worden, dus kabelboom, computer, monitor, antenne, radio. Oftewel alles.
Mocht je het zelf proberen ....... heel veel succes alvast !
BMW is a pleasure that you never can measure
En van draaiknoppen airco naar climate kan ook lastig worden......
Ik weet dat er hier mensen zijn die het wel gelukt is, maar hoe het nu precies in elkaar stak... Had ook te maken met het bouwjaar, als ik me niet vergis... (wel of geen facelift model???)
Ik weet dat er hier mensen zijn die het wel gelukt is, maar hoe het nu precies in elkaar stak... Had ook te maken met het bouwjaar, als ik me niet vergis... (wel of geen facelift model???)
Stuur Bertus E46 een PB, dat is de man van de 16:9 navi schermen. Misschien dat hij je ook kan vertellen wat er wel of niet mogelijk is
Ik kan inderdaad alles regelen voor je. Ombouw naar climate control en ombouw naar 16:9 scherm. stuur me anders maar een pb, dan kan ik je wat meer info geven.
www. M3 register .nl