wie heeft er ervaring met steenslagreparatie?
Ik wil een aantal ondiepe krasjes en steenslagplekjes laten behandelen dit lijkt me een goedkopere oplossing dan alle beschadigde delen helemaal te laten spuiten, dan kan ik namelijk de hele auto laten doen......
steenslag reparatie
steenslag reparatie
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: steenslag reparatie
Je hebt een titanzilvere auto, nou dan zou ik er helemaal niets aan doen. Heb zelf ook een paar steenslag plekken op de motorkap, maar alleen als je met je neus op de motorkap ligt kun je die dingen goed zien.Opt1mus schreef:wie heeft er ervaring met steenslagreparatie?
Ik wil een aantal ondiepe krasjes en steenslagplekjes laten behandelen dit lijkt me een goedkopere oplossing dan alle beschadigde delen helemaal te laten spuiten, dan kan ik namelijk de hele auto laten doen......
Wat ook wel eens wil helpen tegen steenslag is voldoende afstand houden.... Maar dat moet ik mezelf waarschijnlijk ook nog zien af te leren. 'k Kleef waarschijnlijk niet maar toch wel regelmatig een beetje te kort op de voorligger.
Ik denk dat je bedoeld dat je hem wilt laten "chippen". Ik zou het niet doen. Je krijgt hier alleen het mooiste resultaat met donkere kleuren als zwart en blauw. Zilver is een van zoniet de moelijkste kleur om te herstellen. Als ik jou was zou ik het niet doen en wachten tot het echt te erg wordt en dan opnieuw laten spuiten. Bij een goede spuiter heb je dan ook geen last van kleurverschil en hoeft zeker niet duur te zijn.
Ik zie trouwens dat je hier redelijk in de buurt woont. Ik weet wel een adresje voor je hier in Roosendaal. Hij heeft ook mijn achterbumper gespoten en zonder kleurverschil en strak in de lak. Stuur mij bij interesse maar een pm voor de gegevens
Lichtere kleuren zijn idd moeilijk om netjes bij te werken. Donkere kleuren zoals zwart en donkerblauw zijn best goed te doen.
Heb mijn motorkap en zijschermen onlangs laten stonechippen en je ziet er bijna niks meer van, alleen als je met je neus erop staat, voorheen zag je veel witte puntjes door de witte onderlaag.
Heb mijn motorkap en zijschermen onlangs laten stonechippen en je ziet er bijna niks meer van, alleen als je met je neus erop staat, voorheen zag je veel witte puntjes door de witte onderlaag.
www. M3 register .nl
Hoi Opt1mus heb per ongeluk in mijn haast je mailtje verwijderd zonder het te lezen. Ik heb je een PB gestuurd met de info.