- ik vind ik die rode "piponeus"

- ik vind de uitlaatpijpjes (2 st. te klein en omlaag gebogen) van mijn 330d er niet 'stoer' genoeg uitzien.
Tot zover mijn klaagzang

anna_moska schreef: - Als je de achterruitverwarming aan wil zetten, gaat de automatische aircounit aan.Geen last van,misschien een progameer probje
- Deuren in de coupe gaan vrij luidruchtig dicht.ook geen last van![]()
- Lakwerk had wat degelijker gekund (ik vergelijk met Audi die ik hiervoor had en die had onder dezelfde omstandigheden toch minder kleine lakbeschadigingen door steenslag e.d.)Audi van mijn moest naar tig jaar onder garantie compleet dak van gespoten worden![]()
- Oranje knipperlichten irriteren mij. BMW had gewoon op alle modellen E46 witte knipperlichten moeten monteren.heb ik,verschil moet er zijn![]()
- Geen bekerhouders in het interieur. heb ik![]()
- Bij E46 komt vaak voor dat versnellingsbak en diferentieel bij het schakelen een klap geven en daarnaast de aandrijflijn een beetje trilt.waarschijnlijk 2 masssa vliegwiel,kwaaltje waar auto's van het VAG ook erg veel last van hebben
- Model, hoewel nog steeds oogverblindend mooi, begint wat gedateerd over te komen. Driejarige E90's komen binnenkort de occasionmarkt in grote aantallen domineren. vind de huidige 3 serie niet mooi,zeker de sedan niet,zal denk ik hierna voor de huidige 5 serie gaan
Groetjes!
Erik R. schreef:Achteruit verwarming werkt bij de bovenste randen slecht blijft altijd een stukje beslagen ken 3 E46 die dit hebben.
Hihi heb exact hetzelfde hoor....heb mn 320i nu 3 jaar maar dat schokje krijg ik nooit helemaal weg. En dan eigenlijk alleen van 1 naar 2.hanse46 schreef:Ik heb eigenlijk maar één grote ergernis, en dat is het schakelen! Ik rijd in veel verschillende soorten auto's, en vind het altijd een 'uitdaging' om zo vloeiend mogelijk, zonder schok, te schakelen. Dat lukt bij elke auto, maar bij de E46 moet ik daar verdraaid veel moeite voor doen! Ik kan maar niet aan die koppeling wennen... :? Hebben meer mensen daar last van?
De rest van de auto is top!
Maar qua geluid is het binnen vergeleken bij andere merken beduidend stiller toch? Bijna al mn collega's die weleens mee moeten rijden krijg ik opmerkingen over de stilte!?? Maar okee ik ben naast de directeur ook de enige met een bmwGrunnbimmer schreef:Dat met de koppeling heb ik ook. Hij gaat best zwaar en grijpt erg grof aan,wat soepel rijden erg bemoeilijkt.
Het vergt geconcentreerde omgang met de koppeling om schokvrij te rijden.
Verder het interieurgeluid rond de 3000 r/pm, dat is erg brommerig en laat dat nou net rond de 120km/h zijn.
Dus... 115 rijden of boven de 130:)
Dat klopt ja, mijn ex-vriendin moest er ooit eens een tijdje mee filerijden en kreeg flinke kramp in haar voet/been van het krachtzetten. We moesten bijna de auto langs de kant zetten om te wisselen.Grunnbimmer schreef:Dat met de koppeling heb ik ook. Hij gaat best zwaar
Marc 320d schreef:. Het feit dat er in 2000 nog casette in zat is ook wel erg triest en staat niet goed.