vocht in koplampen

Voor alle technische vragen over de BMW 6 Serie
Mentaltheo

vocht in koplampen

Bericht door Mentaltheo » 24 jul 2021, 16:07

Hallo,
Waarom zijn de koplampen van de bmw 6 serie van zoon slechte kwaliteit , heb nu al de 2 ballast steuergerat besteld aangezien deze ook weer door vocht kapot is gegaan, wat een prutswerk van bmw :( :(
Overal zie je meldingen hierover op internet lekkage,s vocht in de lampen kortsluiting in ballast steuergerat enzv.
BMW had hier allang op in moeten spelen en dit model terug moeten roepen en de fout moeten herstellen, voor zo een gerenomeerd merk is dit prutswerk , heb t plastic verwijderd en de kit eruit gehaald deze vervangen door nieuwe kit ballast steuergerat vervangen voor de tweede keer, hoop dat t nu verholpen is maar geloven doe ik t niet , aangezien t ballast steuergerat aan de onderkant van de koplamp is bevestigd, waar natuurlijk alle water naar toe gaat , deze hadden ze beter op een andere plaats kunnen monteren waar t wel droog is, ik zal in elk geval met deze auto nooit meer naar een autowasstraat gaan.
Ik ga BMW duitsland eens een brief sturen hierover, eens kijken wat ze hierover te zeggen hebben , ik ben in elk geval enorm teleurgesteld in BMW zal ook zeker mijn eerste en laatste BMW zijn .

Terug naar “BMW 6 Serie (E63 / E64) Techniek”