Ik ben Bastiaan en rijdt vanaf deze week in een BMW 325i High Executive Sport Edition Cabrio uit september 2013 (2014 op kenteken gezet). Waarschijnlijk een van de laatsten uit deze generatie. Een mooie analoge auto, goed onderhouden, weinig km. Ik ben van plan er goed voor te zorgen, tijdig onderhoud te plegen, te letten op carbon in het inlaatstuk en dit tijdig weghalen en toch maar Ron98 brandstof tanken.
Ik wordt de tweede eigenaar van deze van oorsprong Nederlandse auto

Onder deze auto zitten de originele 19 inch style 313 M velgen. Ik denk er nog over om er andere velgen onder te zetten met Michelin ps4 banden, non runflat. Ben benieuwd of andere mensen dat gedaan hebben en of dat valt aan te raden met een cabrio en m-sportonderstel
Ik heb ook de F33 (opvolger) overwogen, maar viel bij de proefritten voor het directere stuurkarakter van de E93. De n53 motor is de laatste in zijn soort zonder turbo's, en typisch voor BMW. Ik ga zien of dit ook betrouwbaarheid oplevert. Mocht er behoefte aan zijn dan deel ik graag de VIN gegevens.
Nog even over mijn BMW/mini historie:
2009 - 2014 - BMW 520d E61 - uit 2009 bij Ekris Zeist
2016 - 2017 - Mini Cooper - uit 2016 bij Ekris Utrecht
2017 - 2021 - Bmw 535d m-sport LCI uit 2014, bij autobedrijf RAP
2021 - heden - BMW 325i High Executive Sport Edition cabrio, handgeschakeld - uit 2014 bij Hans Severs Woerden