Ik zal mezelf allereerst even netjes voorstellen;
Ik ben Ferdi, 22 jaar oud, en heb nu al ongeveer een jaar een BMW e39 523i (m52b25 motor, handbak) draaiend op LPG (LPG erop rond 200k km, nu op 310k km). De reden waarom ik lid ben geworden van deze forum is omdat ik echt verliefd ben op mijn e39. Ik doe het liefst alle onderhoud zelf en lees ik dus graag alle documentatie van al jullie ervaringen.
Inmiddels heb ik al het een en ander aangepast aan mijn e39. Zo zit er een pre facelift M sport stuur op, halfleren m sport voorstoelen, complete led lampen ipv hallogeen (vind het effect van grootlicht zo mooier, gebruik het btw alleen op vrienden niet op vreemden op de weg

Naast mijn studie kan je mij dus al knutselend vinden onder de motorkap van mijn BMW. Ik heb al het een en ander geleerd over de 6 cilinderblokken van BMW dankzij mijn vrienden en ik hoop dat ik hier en daar mijn steentje bij kan dragen bij eventuele problemen.
Verder woon ik rondom Rotterdam en heb ik laatst leren lassen. Dit omdat ik van m'n plaatstelijke sloperij een novus sportuitlaat heb gekocht met gebroken hangertjes. Ik probeer mijn bak zo leuk mogelijk te houden maar wel op een nauw budget.
Ik hoop dat ik hiermee een goed beeld heb kunnen geven over wie ik ben en waarom ik deel wil uitmaken van deze forum!
Bedankt voor het lezen van mijn totaal niet bijzondere voorstelling!
Ferdi