Cor woont in het oude centrum van Heerhugowaard in Noord-Holland.
sinds kort ,na jaren BMW ontrouw te zijn geweest,
heb heel vroeger namelijk een 525 uit 1972 gehad,en een 320i uit 1985.
daarna allerlei andere merken gereden,maar nu toch weer terug bij BMW.
het is een 1 serie geworden,namelijk een 120i Business Line Ultimate Edition Automaat,
met alles erop en eraan van 2011.
ik ben van plan om er het een en ander aan te passen naar mijn eigen smaak.
en nee,dan bedoel ik niet compleet uitbouwen,maar subtiele kleine optische aanpassingen.
zoals led lampjes in de angeleyes,en led mistlampen,led interieur lampjes.
en wat grijze interieurdelen in de kleur van de auto spuiten.
ff kijken of het lukt om hier alvast een paar foto's kan plaatsen.

Options and accessories
ABS, Achterbank in delen neerklapbaar, Airbag(s) hoofd achter, Airbag(s) hoofd voor, Airbag(s) side voor, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Airco automatisch, Aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Armsteun voor, Bandenspanningscontrolesysteem, Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Bi-xenon koplampen (+koplampreiniging), Boordcomputer, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, Buitenspiegels verwarmbaar, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Dimlichten automatisch, ESP, Electronic Stability Program, Elektrische ramen achter, Elektrische ramen voor, Halogeen mistlampen, Lederen bekleding, Lederen stuurwiel, Lichtmetalen velgen 16", Lichtmetalen velgen multi-spaaks 17", M Sportpakket, Metallic lak, Radio CD-speler, Regensensor, Sportonderstel, Sportstoelen, Sportstuur, Startblokkering, Stuurbekrachtiging, Stuurwiel multifunctioneel, Verstelbare stuurkolom, Wis-/was installatie voor koplampen
.
groet : Cor.