Robin, - E46 318i touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Podde69

Robin, - E46 318i touring

Bericht door Podde69 » 03 okt 2019, 15:18

Hallo allemaal, ik ben Robin en woonachtig in Den Ham Overijssel.(Instagram podde69)
Sinds gisteren in het bezit van een 318i Touring uit 2001.
Eigenlijk was ik op zoek naar een andere station buiten een BMW(budget) ,maar iedere keer wel met een schuin oog kijkend en lichterlijk kwijlend naar een mooie touring.
Tot ik een advertentie zag van een andere stationwagen,even er naar kijken en opeens oog in oog kwam te staan met de huidige touring.
Tja..proefritje gemaakt,grijns op gezicht en verkocht.
Helaas heeft de vorige eigenaar er een beetje een puinhoop van gemaakt(hoe krijg je het voor elkaar :nee: ) maar door de gebruikssporen heen kijken, toch hem mee genomen(onderhoudsboekboekjes zitten er bij en redelijk up to date ingevuld,geen rare rammels etc..)
Helaas verder een leek op BMW gebied, dus ik zal nog wel eens wat vragen hebben.
Foto volgt zsm :ja:
:zwaai:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Robin, - E46 318i touring

Bericht door mieske90 » 14 okt 2019, 18:02

Welkom Robin,

Wie kan er nou geen nee zeggen tegen een BMW 8)
Laat die foto's maar komen ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”