Reggie 320ed E91

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Triple Peanut

Reggie 320ed E91

Bericht door Triple Peanut » 26 feb 2019, 23:17

Hallo allemaal mijn naam is Reggie en ben sinds 25-02-2019 trotse eigenaar van een BMW 320ed luxuryline in de kleur spacegrau metallic. Ik woon in de Achterhoek. Mijn gebruikers naar Triple Peanut is een verwijzing naar mijn motorfiets.

Mijn auto carriere is inmiddels 18 jaar geleden begonnen met een Opel kadett GSI UIT ‘87. Om daarna een 1 jaar oude peugeot 106 1.1 sport van bi 2000 hier heb ik vier jaar mee rond gereden. Vervolgens heb ik een kanlnrode Audi A3 1.8 20V bj ‘97, ik heb hier met veel plezier in rond gereden, maar omdat ik een nieuwe baan kreeg waarvoor ik elke dag gemiddeld tussen de 150 en 200 kilometer per dag rijden. Dus er moest een diesel komen en die kwam er in de vorm van een blauwe Seat Leon sport 1.9 tdi bj ‘00.

Mijn vrouw, op dat moment nog mijn vriendin, had ook een nieuwe baan en had ook een auto nodig. Dus er moest een tweede auto bij komen. Dit werd een donker blauwe VW Polo 1.6 bj’97. De Leon moest na 1.5 jaar vervangen worden, dit werd een grijze Seat Ibiza sport 1.9 tdi bj ‘04 een erg leuk bakkie waar je lekker mee kon knallen. Ik kreeg weer een andere baan waarbij ik een vrijreizen treinkaart kreeg, dit betekende dat een diesel niet meer uit, dus kocht ik weer een benzine auto.

Ik had inmiddels wel wat eisen voor een andere auto. 1 het moest een stationwagon zijn, 2 een goed sturend onderstel hebben en 3 de motor moest rond de 150 pk hebben. Dit vond ik in een donker grijze Ford Focus II Wagon 2.0 16v Rally Edition, een hele fijne auto met een grote kofferbak.

Vier jaar later is onze zoon geboren, en wilde ik niet meer met de trein reizen omdat ik meer reistijd had dan reizen met de auto. Dus er moest een diesel komen, de polo was inmiddels 18 jaar oud dus de meest logische keuze was om deze te vervangen en een klein dieseltje terug te kopen. Dit hebben we gedaan in de vorm van een grijze VW Polo 1.2 tdi bluemotion, zeker geen strepen trekker maar het reed wel lekker goedkoop.

Een jaar later kreeg ik de kans om weer dichter bij huis tegaan werken, dit ben ik gaan doen. Gevolg hiervan was, was dat ik woon werkverkeer grotendeels met de motor kon gaan doen en we dus nog maar 1 auto nodig hadden. En hopla daar was onze E91. De keuze voor deze auto is niet over 1 nacht ijs gegaan, ik had veel info nodig om een goede keuze te kunnen maken. Waar kan je echt veel echte info over bmw vinden van echte mensen en niet de zogenoemde autojournalisten met hun info/meningen dan op dit forum. Dank voor deze info die heeft ons erg goed geholpen bij het maken van onze keuze.

Maar wat stuurt en rijd onze bmw super. Foto’s zal ik zsm plaatsen.

Groet Reggie

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Reggie 320ed E91

Bericht door mieske90 » 07 mar 2019, 22:27

Welkom Reggie,

Goed om te horen dat het forum en onze leden jullie heeft geholpen met de aankoop van jullie nieuwe wagen.
Dat is altijd leuk om te horen en daar doen we het natuurlijk voor ;)

Een E91 320ed daar heb ik nog niet heel vaak van gehoort, wat houd die E in?

Laat de foto's maar komen ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”