Roel binnenkort wellicht met 5-serie

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Rules

Roel binnenkort wellicht met 5-serie

Bericht door Rules » 24 feb 2019, 20:35

Goedenavond,

Ik ben nieuw op dit forum dus even voorstellen lijkt me wel zo netjes.
Dus bij deze.... :zwaai:

Momenteel rij ik in een Skoda Superb (2018) in de lease. Ivm een aanstaande wisseling van job, waarbij helaas geen lease-auto is inbegrepen, ga ik hier echter op korte termijn afscheid van nemen. Om deze reden ben ik nu op zoek naar een occasion BMW 5 serie touring. (520/525/530D). Ik twijfel echter nog of ik voor een F11 met veel ervaring (>200K) of een E61 moet gaan met wat minder ervaring (<200K).
Hierbij moet ik misschien vermelden dat ik 40K per jaar ga bijschrijven.......

Een proefrit in een E61 is er nog niet geweest, wel heb ik onlangs een proefrit mogen maken in een F11 525D (6-cilinder) met 225K op de teller. Ik moet zeggen dat de auto erg strak reed. (eigenlijk was ie gewoon fantastisch :amen: )

Ik ben dus een beetje huiverig voor +200K kilometerstanden.... Ik heb echter nog nooit een BMW mogen bezitten....

Heb je tips en/of tricks voor me mbt aanschaf hoor ik dat dus graag :duim:

Groeten Roel

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Roel binnenkort wellicht met 5-serie

Bericht door mieske90 » 26 feb 2019, 12:17

Welkom Roel,

Succes met je zoektocht.
Helaas heb ik weinig kennis over de 5-series, gelukkig hebben andere leden dat dan weer wel ;)

Hou ons op de hoogte van je zoektocht

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige 5-serie een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”