Pinkyshow, E46 318

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Pinkyshow

Pinkyshow, E46 318

Bericht door Pinkyshow » 18 dec 2018, 13:49

Goedemiddag beste leden,

Ik ben sinds iets meer dan 2 jaar een trotse E46 rijder. Eerst een E46 318i die ik verkocht heb tegen een zelfde model en motor. Deze had een mooi lijstje aan kwaaltjes maar was dan ook lekker goedkoop. Na een berg euro's, gevloek, bloed, zweet en koelvloeistof rijd hij weer super! Daarna zijn er nog andere dingen aan gedaan als een M-bumper, zijlijstjes gespoten in kleur van de carrosserie, nieuwe knipperlichten, lak opgepoetst, M5 velgen, 2Din scherm, nieuw sportstuurwiel en bekleding opgepoetst.
Nu heb ik van een goede vriend een ander M43 blok gekregen die ik ga oplappen en misschien wel een turbo op ga zetten.
Bij het invoegen op de snelweg mis je toch net die paar extra PK.
Ja ik weet dat ik beter een 6cyl erin kan leggen, dat die beter zijn, mooier geluid hebben, langer meegaan, 4cyl niks is, het weggegooid geld is, etc etc etc etc etc etc :gekdoen:
En toch ben ik enorm blij met mijn 4cyl 8)

Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren en jullie ervaringen kan bekijken!

Groetjes, Pinkyshow

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Pinkyshow, E46 318

Bericht door mieske90 » 27 dec 2018, 14:00

Welkom Pinkyshow,

Goed om te horen dat je wagen weer goed rijd, altijd leuk om aan je wagen te sleutelen :ja:

Foto's van je wagen zien we hier altijd graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”