Mijn naam is Jeffrey en ik kom uit Eindhoven. Ik ben 21 jaar oud en nog altijd student op de opleiding Automotive van Fontys. Mijn grootste hobby is auto rijden en dat doe ik maar al te graag in mijn bostongroene E36 320i Coupé. Ik zit in een aantal BMW gerelateerde groepen op fb en ga af en toe naar meetings. Bimmerportal ken ik van de Bimmerportal Zomerwielen meet die ik bezocht heb in april. Uiteraard ben ik afgelopen zomer ook naar Bimmerfest geweest en ga komend jaar weer.
Ik heb hiervoor nog drie auto's gehad. Mijn eerste auto was een Renault Clio II phase I (zo'n bolle). Helaas scheurde het subframe door alle roest en kocht ik snel een tijdelijke, goedkope Ford Ka. Vervolgens kocht ik mijn eerste BMW, een E36 316i Compact. Nu rijdt ik deze 320i Coupé. Sinds ik BMW rijd, ben ik fan van BMW en wil tot nu toe geen andere. Ik ben vooral fan van de E36 en andere klassiekers, maar de nieuwere BMW's zijn ook mooi.
De bimmer is geproduceerd in 1994 en er ligt een m52b20 blok in. Ik heb haar nu al weer langer dan een jaar en ben nog steeds verliefd. Ik heb verder niks aan de auto veranderd qua looks. Ik wil haar zo origineel mogelijk houden, want dat vind ik het mooist. Bovendien besteed ik liever het geld aan onderhoud en zaken die nog gerepareerd moeten worden. Er zit een leder interieur in met stoelverwarming, heerlijk tijdens de winter. Het schuifkanteldak vind ik ook een fijne optie.

Een andere hobby van mij is de auto wassen, dit gebeurt elke week óf wanneer hij vies is.

Jeffrey