Ik heb mij nog niet voorgesteld, dus dat ik zo meteen direct maar even doen in het daarvoor bestemde forum

Goed, dit zijn de problemen. Ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen!
Issue #1: Luchtvering achter
Zo nu en dan zakt mijn 525i door zijn achterpoten. Hij laat z'n luchtbalgen aan beide kanten leeglopen. Hier zit totaal geen patroon in. Ik heb dagen gehad dat dit niet gebeurd, maar ook dagen gehad dat het elke dag wel raak was.
Zodra ik de BMW open doe of op contact zet, dan slaat de compressor weer aan en pompen ze weer vol. Ik heb sterk het vermoeden dat het elektronisch ergens niet helemaal goed zit.
Persoonlijk denk ik niet dat het aan een relais ligt of dat er een lek is, omdat er dagen zijn geweest dat er helemaal niks aan de hand was en alles naar behoren werkte.
Wat zou het kunnen zijn?
Issue #2: Waarschuwingslamp remblokken
Onlangs begon het dashboardlampje voor de remblokken te branden. Uiteraard ben ik hiermee meteen naar de garage gegaan en heb ik de blokken laten controleren. De voorste blokken waren er bijna doorheen en heb ik dan ook meteen laten vervangen. De achterste blokken waren "matig", maar nog voldoende om paar duizend KM op door te rijden volgens de garage.
Na het vervangen - en resetten - komt het lampje sporadisch terug. Verleden week heeft het lampje de hele week niet gebrand en vanaf maandag brand hij weer elke dag. Ook hier denk ik dat er ergens een storing zit of iets dergelijks, maar wat? Ik kan de vinger er niet op leggen.
P.S. bij de garage hebben ze de voorste rembloksensoren tijdelijk doorgelust om te kijken of hier wellicht een probleem mee was. Het lampje bleef echter branden.
Issue #3: Willekeurig uitvallen radio en gehele rechterachterlamp
Het is al een aantal keer gebeurd dat tijdens het rijden de waarschuwingslamp van het rechterachterlicht gaat branden. Wat er vaak gebeurd is dat mijn radio tegelijkertijd besluit uit en aan te gaan of zichzelf uitschakelt waarna ik deze weer handmatig moet inschakelen.
Het rechtersachterlicht valt in zijn geheel weg, dus geen enkel lampje werkt meer. Paar minuten later valt de foutmelding weer weg en werkt alles weer naar behoren.
De laatste keer kreeg ik tijdens het rijden (toen ik inmiddels een uur onderweg was) ook een foutmelding aangaande de niveauregeling. Auto langs de kant gezet, opnieuw gestart en alle meldingen waren weer weg (behalve de remblokken).
Wat zou deze vreemde foutmeldingen kunnen veroorzaken?
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
Bob