Hi,
Begin december kreeg ik ineens de melding 'Selfleveling suspension inactive'. Na de auto een keer opnieuw gestart te hebben was de melding weg en heb ik hem tot vorige week ook niet meer gehad dus verder ook geen aandacht meer aan besteed. Afgelopen week met de vriendin uit eten geweest en onderweg naar huis kreeg ik de melding weer in beeld. De auto langs de kant van de weg (op een buitenweg) even stilgezet, opnieuw gestart en de melding was weer weg en heb hem ook niet meer gezien.
Zijn dit voortekenen van bijvoorbeeld een compressor die de geest aan het geven is, of is dit niets bijzonders en kan het weinig kwaad? Heb namelijk niet echt zin om als ik binnenkort naar Berlijn ga met niet kapotte luchtvering aan de kant van de weg te staan. :')
Melding Selfleveling susp. Inactive
Melding Selfleveling susp. Inactive
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Melding Selfleveling susp. Inactive
Zou de boel even na kijken electrisch, mijn neef had dit ook en was simpel een zekering, maar die had het niet de ene keer wel en de andere keer niet, maar een slecht contact kan al de boosdoener zijn, lastig te vertellen zo.
Thanks, ga er van de week even naar kijken!
Om van dit topic het stof maar eens even af te blazen: heb er een tijdje geen last meer van gehad, tot afgelopen weekend.
De melding kwam weer op het display te staan. Auto aan de kant gezet, even opnieuw gestart en de melding is niet meer terug gekomen. Lijkt dus alleen te gebeuren wanneer het koud is. Vermoed dat het toch ergens een slecht contactje is dan.
De melding kwam weer op het display te staan. Auto aan de kant gezet, even opnieuw gestart en de melding is niet meer terug gekomen. Lijkt dus alleen te gebeuren wanneer het koud is. Vermoed dat het toch ergens een slecht contactje is dan.
Er loopt over de achteras een klein kabeltje van de meter om de hoogte achter te meten naar de niveau regeling. De mantel van die kabel wilt wel eens doorslijten omdat er over het metaal ligt waardoor hij soms contact maakt. Ik heb dat ook gehad. Kabel geïsoleerd en het was opgelost. Weet alleen niet of het links of rechts achter was. wiel moet er af. Is controleren waard.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
E46 330I Touring Automaat 2002
- Ray_530i_2001
Hoi, ik heb precies hetzelde en alleen als het heeft gevroren 's nachts...
Opnieuw starten als de auto warm is lost dit op. Kan geen slechte contacten / zekeringen enz vinden. lijkt echt een beetje aan de kou te liggen.
Opnieuw starten als de auto warm is lost dit op. Kan geen slechte contacten / zekeringen enz vinden. lijkt echt een beetje aan de kou te liggen.