Diyer e36 coupe 323

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Diyer

Diyer e36 coupe 323

Bericht door Diyer » 23 jan 2018, 12:05

Bij deze stel ik me ook maar even voor.

Mijn naam is Johan en ik ben woonachtig in Groningen , 47 jaar jong en sinds kort in het bezit van een E36 323 coupe .
Heb in een recent verleden een 325 ,er gereden van hetzelfde model , dit is me zo goed bevallen dat ik graag weer terug wou naar een e36 coupe .

Ik ben van plan de wagen nog een behoorlijke tijd hier te houden en te voorzien van wat extra luxe opties , waarvan de eerste cruisecontrol gaat worden . :duim:

Ik ben niet van plan om deze wereld snel te verlaten zoals mijn nickname doet vermoeden , maar ben een doe het zelver , zonder de comma ;) vandaar .......
Laatst gewijzigd door Diyer op 07 feb 2018, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Diyer e36 coupe 323

Bericht door mieske90 » 25 jan 2018, 20:00

Welkom Johan,

Wat ben je nog meer allemaal van plan met je Coupé?

Heb je ook foto's van je E36?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Diyer

Re: Diyer e36 coupe 323

Bericht door Diyer » 07 feb 2018, 08:58

Hey....

Ik hou em zoveel mogelijk origineel , misschien eens een ander uitlaatje en wat andere velgen...

Eerst maar even zoeken naar de oorzaak van een tik in de automaat die er alleen is met koude motor en na 100 meter vanzelf verdwijnt ... :s

Ik zal tzt eens wat foto.s plaatsen ...

Gr Johan

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”