Floris E46 320CI

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Obersturmtrooper

Floris E46 320CI

Bericht door Obersturmtrooper » 27 sep 2017, 19:03

Goedenavond allemaal! :zwaai:

Ik ben Floris, 21 jaar jong en woon in de provincie Groningen. Ik ben besmet geraakt met het BMW virus toen mijn vader een E91 318D kocht. Geen bijzondere hele bijzondere prestaties maar prachtig om in te rijden.

Ik heb nu bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vond dat het tijd wordt voor een eigen Bimmer. Aan hand van mijn budget en inkomsten besloten om te zoeken naar een E46 Coupé met 6cilinder.
Na uuuuren te marktplaatsen, gaspedaalen en autoscouten meerdere Coupé's bekeken en proefgereden heb ik bijna 2 weken geleden een E46 gekocht.

Het is een E46 Coupé uit 2001 in geworden. Er ligt een 2,2 liter 6 cilinder in die 195k gelopen heeft. De auto zag er nog mooi uit zowel van binnen als buiten. Maar er bleken al gauw wat dingetjes aan te mankeren wat je natuurlijk pas na aankoop ziet of ontdekt.. :'(

Ik wil de auto onderhanden nemen zodat hij technisch weer in goede staat is en weer strak en fris oogt.
Daarnaast hoop ik dat ik de komende jaren een beetje geluk heb met de auto. Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan onderhoud maar het moet ook een beetje leuk blijven...

Ik hoop dat ik een leuke een leerzame tijd met jullie op dit forum heb! 8) :///m:

Groeten Floris :)
Niets zo fijn, als een zes-in-lijn!

RSRay

Re: Floris E46 320CI

Bericht door RSRay » 29 sep 2017, 14:28

Dat is verre van een verkeerde auto, de 2.2 liter is geen strepentrekker, maar kan prima mee.
En de sound van de 6 in lijn ... verslavend :driving:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 03 okt 2017, 19:20

Welkom Floris,

Jammer van de problemen die je achteraf tegen kwam.
Hopelijk kun je ze snel oplossen.
Dan kun je weer met plezier gaan rijden.

Heb je toevallig ook foto's van je Coupé?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Martijn van Tilburg

Bericht door Martijn van Tilburg » 04 okt 2017, 05:48

Welkom Floris

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”