gedeelte achterlicht aan bij dagrijverlichting
gedeelte achterlicht aan bij dagrijverlichting
Ik zie dat er bij veel autos de achterlichten niet aan gaan. Ook bij veel nieuwe autos. Ga bij mijn auto wel aan laten gaan bij dagrijverlichting. In mijn geval laat alleen de buiten achterlichten laten branden. De op de kofferbak gaatvin dit geval niet aan.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: gedeelte achterlicht aan bij dagrijverlichting
Eerlijk gezegd snap ik er geen reet van. Kun je wat duidelijker zijn?
Tot nu toe gaan bij aanzetten van dagrijverlichting of in geval van Bmw de Angel Ays aan. Dus de achterlichten gaan dus niet aan. Alleen bij Volvo is dit wel het geval. Als goed oplet in het verkeer zie je dat wel
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Maar heb je nu een vraag, mededeling of wat wil je?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Ik wil dat mijn achterlichten ook branden bij aanzetten dagrijverlichting.matheeuwissen schreef:Maar heb je nu een vraag, mededeling of wat wil je?
Enig idee?
- Giovanni-21
ja, dat is mogelijk. Kan gewoon gecodeerd worden, Je kan zelf aangeven welken lampen precies aanmoeten bij DRL, of bijvoorbeeld welkomst verlichting.
Voorwaarde is dat je minimaal een FRM2 module moet hebben. (deze heb je al als momenteel bij DRL alleen de AE aan gaan).
Voorwaarde is dat je minimaal een FRM2 module moet hebben. (deze heb je al als momenteel bij DRL alleen de AE aan gaan).
ik wil allemaal buiten door jou genoemde verhalen doen.Giovanni-21 schreef:ja, dat is mogelijk. Kan gewoon gecodeerd worden, Je kan zelf aangeven welken lampen precies aanmoeten bij DRL, of bijvoorbeeld welkomst verlichting.
Het volgende:
bij mijn auto heb ik voorkant naast de mistlampen felle dagrijverlichting ingebouwd (pasklaar)
Dus angels eyes ringen heb ik niet en wil het ook niet hebben.
Als ik mijn auto ontgrendel, gaan mijn binnenverlichting en ook nu alleen de voor dagrijverlichting.
dit weekend laat ik ook mijn achterverlichting ook branden. En in dit geval alleen de uiterste 2 buiten lichten. Van de kofferbak gaat niet aan. dit gaat alleen als ik dimlichten aanzet(savonds) dus niet overdag.
Inmiddels voorelkaar gekregen wat ik wou.
Dagrijverlichten gaan samen met achterlichten.
Ze fucntioneren ook "Welkomsverlichting".
Dagrijverlichten gaan samen met achterlichten.
Ze fucntioneren ook "Welkomsverlichting".