Mijn naam is Vino en ben 19 jaar. Ben zelf woonachtig in het mooie Overijssel. Heb sinds 30 mei 2016 een rijbewijs waarbij ik mijnn theorie, tussentijdste toets en het eindexamen gelukkig in 1x heb gehaald.
Ik heb af en toe rond gereden in de auto van mijn vader. Heb zelf ook al lange ritten gemaakt en autobahn
Ben zeker geen bang type en hou er van om het pedaal tot de bodem te trappen. Ik wou een eigen auto hebben zodat ik er mee bezig kon zijn. Ben geen auto monteur of heb geen ervaring maar zou wel graag ervaring willen opdoen. In november 2016 heb ik eindelijk mijn eerste auto aangeschaft. Was op zoek naar een E36 omdat ik dat voor jaren al een erg mooie auto vindt. het maakte me niet uit wat voor motor er in lag. zolang het maar de body van de E36 had. Ben bij een aantal wezen kijken maar die willen er toch de hoofdprijs voor desondanks dat er wel achterstallig onderhoud was.
een 440 1.8 uit 98 met 224dkm op de teller. erg veel plezier gehad. Auto woog maar 996 kg, enorm veel ruimte en enorm veel luxe voor zo'n auto. Nadat ik 150 heb gereden begon de auto olie te lekker. Ook liep de auto 1 op 6 door een kapotte carburateur en was de uitlaat lek.

Nadat ik mijn volvo 440 had verkocht had ik al heel gauw weer een andere auto. Dit is dan ook mijn huidige auto. Een saxo 1.6 VTS 8 klepper die 88pk en 135nm hoort te hebben. Auto is verlaagd door de 1e eigenaar, bredere banden en licht strakker op de weg. Heb de saxo erg onderschat. Bochten doet die extreem goed. 0-100 doet die in ongeveer 8 seconden. Aangezien de 1e eigenaar veel heeft gedaan aan de auto ben ik niet zeker over de pk's en nm's die de auto heeft. Het zal me dan ook niet verbazen als deze meer heeft dan dat die hoort te hebben. De saxo heeft angel eyes maar die zijn alleen goed te zien tijdens de nacht. Als DRL zijn ze niet te zien. Ik heb zelf ook wel iets aangepast aan de saxo. Zo heb ik er een elektronische uitlaat klep op laten zetten. Radio uit, raam open en gassen maar
https://youtu.be/r-nVAwEfyyc
Als 1e auto wou ik een BMW E36, dat gaat hem nu niet meer worden. Wellicht later ooit als project auto. Mijn droom auto is een BMW M5 E60. de 5L V10 die onder de kap zit is toch gewoon machtig mooi. De uitstraling van de E60 is al extreem mooi naar mijn mening. De M5 is gewoon een prima auto met veel ruimte, mooi geluid, RWD ofc. Ooit hoop ik nog die auto te kunnen aanschaffen. helaas gaat dat nu niet aangezien de all risk verzekering mij op dit moment alleen al 350 euro per maand zal kosten.
Mijn toekomst plan is dan ook om nu nog met mijn saxo te doen en na de saxo een E46 kopen. Voorkeur gaat uit naar een 330. Ik heb recent het papiertje voor ICT beheerder Niveau 4 behaald en kan werk zoeken. Zodra ik een goed betaalde baan heb en zekerheid heb zal ik een E46 aanschaffen. Wat ik zelf ook erg mooi vindt aan de E46 is dat de auto veel jonger lijkt dan dat die eigenlijk is. Angel eyes zijn gewoon zo mooi. Zag ook al items dat mensen de auto programmeren om bijvoorbeeld de lampen in te schakelen zodra je de auto vergrendeld (welcome lights?)
en nog veel meer dingen.
Ik ben zeker dat ik een E46 wil als volgende auto. Ik wou graag lid zijn van de Bimmer Community, helaas heb ik dus geen bimmer. Hoop dat dit geen probleem is!