Hij is metallic zwart met beige/wit lederen bekleding. De raamlijsten zijn van chroom en de auto heeft 19" (of 20" moet dat even nameten) pantoffels. Achter 275 en voor 245 banden. Onder de auto 2x2 mooie chrome pijpjes wat voor een lekker diep gebrul lijdt, mensen horen je begin van de straat al aankomen
Ik heb erbij 3 maanden garantie genomen op de motor en versnellingsbak omdat de auto toch al over de 2 ton had gelopen. Hopelijk blijft ie het dus doen
Zoals altijd bij een 2e handse auto zijn er een aantal (kleine) dingetjes die ik moet vernieuwen/herstellen. De auto is gisteren geslaagd voor het certificaat voor de alarm klasse 3, ik zou dan meer kans maken om de auto bij een verzekeraar te verzekeren tegen diefstal, echter was dit toch niet gelukt
Zag zo een twee drie niet meteen het topic of de onderdelen op Bimmerportal. Als ik mij toch bezig ben met voorstellen.. feel free om tips te geven over onderstaand lijst
- Ruit rechts happert en gaat soms niet in 1x omhoog
- Connectiviteit iphone (muziek streamen en telefoneren). Ik heb geen AUX-functie, en krijg hem niet gekoppeld met de bluetooth van de auto.
- Chromen ruitsproeiers op de kap beginnen af te bladeren, en (nooit meegemaakt) er zit een verkeerde tankdop op (!) . Waar kan ik vervangende tankdop/ en chromen ruitensproeiers bestellen?)
Groetjes!
Art
(ps hoor graag hoe ik foto's van mijn bolide kan delen)