Ik ben 23 jaar, en ben sinds kort bezig met mijn rijbewijs ( nam de tijd niet ivm studie). 21 augustus mag ik gelukkig al afrijden dus dat zit wel snor.
Ik heb mij voornamelijk aangemeld omdat ik afgelopen week 2 e36's heb aan geschaft. 1 schade auto uit Nederland en 1 origineel Duitse. Beide auto's zijn sedan en de schade auto dient voor onderdelen omdat deze dezelfde kleur heeft, plus wat extra's die ik graag in de Duitse e36 wil hebben. Het leek mij dus handig om mijzelf hier op het forum aan te melden vanwege de vele beschikbare informatie!
over de de duitse e36 sedan: dit is een 318i montreal blau, welke nog compleet origineel was tot vandaag.
opties:het grootste deel aan opties zijn aanwezig naar mijn weten behalve cruise control. deze zal over gebouwd worden van de schade auto. Tevens heb ik al een midden armsteun in gebouwd ( OEM) en de m3 achterbumper over gebouwd. beide spatborden zijn vervangen net als de grille en de kofferklep. Op het moment ben ik bezig met de over plaatsing van de bestuurders deur en passagiers deur rechts achter, tijdens dit klusje zal ik ook het raam van mijn passagiers deur repareren. Deze valt namelijk omlaag bij het openen. tot zo ver mijn auto's/projectje.
Ik zal ook gelijk brutaal zijn...
als iemand nog 1 17 inch 67 styling m3 velg heeft liggen die recht is ik heb interesse. Tevens zoek ik nog een houten handrem greep!
Nou mijn verhaaltje is wel lang genoeg geworden nu!