Ik ben Martijn, woonachtig in Zaamslag en ook in het bezit van een heeeerlijk rijdende BMW.
Het gaat om een 5 serie van het type E39 touring. Uitvoering is een 525i automaat uit 2002 in de kleur "bluewater metallic", voorzien van een individual sport interieur en een origineel 19" style 198 breedset voor de zomer, style 81 voor de winter.
Deze familycar wordt door mij, mijn vrouw en 2 dochtertjes met veel plezier gebruikt.
Aan deze auto heb ik verschillende dingen verbeterd en/of vervangen wat volgens mij nodig was of gezien de kilometerstand ook daadwerkelijk nodig is. Het meeste vond ik gewoon leuk om te doen.
De auto heeft niet zoveel geheimen meer, heb o.a. het volgende vervangen/gedaan. Carterpanpakking, oliefilterhuispakking, kleppendeksel pakking, Vanos revisie, carter ventilatiekit, verlagingsveren voorzijde, kapotte cv/sloten voordeuren, afneembare trekhaak, stabistangen, remschijven, remblokken, draagarmen, riemen, spanners en vele dingen die met onderhoud te maken hebben.
Owja, hij heeft ook het bekende pixelprobleem... nog niets aan gedaan omdat ik dat zelf niet zie zitten
voor de hobby heb ik diverse auto's uit de VAG groep gehad en omgebouwd. o.a. kever 1972, kever 1967, Golf 2 VR6, Golf 2 GTI 16V, maar deze zijn allemaal verkocht. Hiermee zijn diverse puzzel en toerritten verreden.
Nu ben ik weer op zoek naar een ander projectje in het BMW (E30 cabrio?) segment waar ik samen met mijn gezinnetje in kan genieten.
plaatjes bij de praatjes.
http://i350.photobucket.com/albums/q425 ... g~original