Hallo allemaal,
Ik heb mijzelf aangemeld omdat ik in de toekomst van plan ben om prive een 3 serie touring aan te schaffen. Dit zal dan tevens mijn eerste BMW worden.
Zoals het er nu naar uit ziet wil ik er zelf een importeren vanuit ons oosterlijk buurlandje.
In het verleden heb ik zelf al 2 motoren geimporteerd vanuit onze zuiderburen dus volgens mij moet dit niet veel anders zijn.
De wens is om een gave 6cyl E91 lci en heel misschien F31 te vinden in M-sport trim.
Op dit moment rijd ik nog een A3 sedan uit 2015 in de lease, maar het idee om van baan te wisselen zonder leaseauto heeft mij dus hier naar toe geleid.
Ik hoop hier veel informatie en tips te kunnen vinden voor mijn toekomstige aanschaf!
Phustje stelt zich even voor: BMW zoektocht
-
BmwE36Touring
Re: Phustje stelt zich even voor: BMW zoektocht
Welkom op het Bimmerportal Forum.
Veel succes bij het zoeken naar je Bimmer, mocht je deze eenmaal hebben zien wij graag foto's tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.
PS heb het onderwerp aangepast om het overzicht te behouden.
Veel succes bij het zoeken naar je Bimmer, mocht je deze eenmaal hebben zien wij graag foto's tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.
PS heb het onderwerp aangepast om het overzicht te behouden.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
Welkom hier !
Invoeren uit Duitsland stelt inderdaad niet veel voor.
Ik koop zelf ook nagenoeg altijd mijn auto's in Duitsland.
Vaak beter onderhouden, veel beter uitgerust en veel meer keuze. Ik wil altijd auto's met heel lage km-stand en die zijn er zat te vinden in Duitsland.
Succes met de zoektocht !
Invoeren uit Duitsland stelt inderdaad niet veel voor.
Ik koop zelf ook nagenoeg altijd mijn auto's in Duitsland.
Vaak beter onderhouden, veel beter uitgerust en veel meer keuze. Ik wil altijd auto's met heel lage km-stand en die zijn er zat te vinden in Duitsland.
Succes met de zoektocht !
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Succes met zoeken.
Neem de tijd, zodoende krijg je inzicht in prijzen en relatie tot opties/motorvarianten etc.
Ik heb er afgelopen half jaar 2 inDuitsland gekocht. Ik merkte in het email contact snel of er aan de andere kant ook een liefhebber zat die zijn zaken goed op orde had.
In dit forum vind je de zwakke plekken van elk model waarmee je dan weer kunt doorvragen bij de verkoper.

Neem de tijd, zodoende krijg je inzicht in prijzen en relatie tot opties/motorvarianten etc.
Ik heb er afgelopen half jaar 2 inDuitsland gekocht. Ik merkte in het email contact snel of er aan de andere kant ook een liefhebber zat die zijn zaken goed op orde had.
In dit forum vind je de zwakke plekken van elk model waarmee je dan weer kunt doorvragen bij de verkoper.