Na al een tijdje veel op dit forum te lezen ben ik er achter gekomen dat ik ben vergeten mijzelf voor te stellen
Mijn naam is Wouter, 25 jaar en kom uit Hilversum.
Sinds een jaar heb ik eindelijk mijn eerste auto, een BMW e46 316i. Ik heb hem met 176.000 km op de teller gekocht. Op dit moment heb ik 203.000 km op de teller.
Helaas al een paar keer naar de garage moeten gaan vanwege storingen.
- Na een maand had ik de eerste storing, DSC lampje en handrem lampje gingen branden. Na uitlezen bleek dat de nokkenassensor moest worden vervangen.
- Afgelopen zomer een grote beurt, geen bijzonderheden en niks naast de normale punten die worden vervangen.
- In december kreeg ik problemen als de temperatuur onder het vriespunt kwam. Tijdens het rijden viel eerst de radio paar keer uit, daarna de verlichting en daarna stopt de auto (best vervelend eerste keer in het donker op de snelweg..). ANWB kon niks vinden en auto startte weer na een half uur en kon naar huis rijden. Garage kon in eerste instantie ook niets vinden. In de week daarna kwam het probleem zodra het onder het vriespunt kwam. Daarna was het 2 weken niet koud genoeg dus kon vrij rijden. Toen was het weer raak en startte de auto helemaal niet meer, met sleepkabel de auto naar de garage gebracht.
Bleek uiteindelijk dat de dynamo kapot was en die mijn accu aan het slopen was?! Gelukkig toen op tijd kunnen vervangen en hij rijd nu weer perfect!
Foto's komen nog een keer!