LT zegt hai met zijn E36 coupe

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
LtCoolerooney

LT zegt hai met zijn E36 coupe

Bericht door LtCoolerooney » 16 dec 2016, 19:53

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

In Juli 2016 heb ik mijn droomauto kunnen kopen als eerste wagentje, een E36 Coupe met M3 Bodykit
Afbeelding
Afbeelding

Ding maakt een lekker geluid, rijdt het fijnst van alle auto's die ik gereden heb, en laat me elke keer kwijlen als ik van een afstandje aan kom lopen.

Jammer genoeg is het een 316 dus trapt niet heel hard weg, maar misschien is dat ook maar beter :P

Een van de vorige eigenaren heeft er een beetje mee lopen knoeien waardoor hier en daar schroefjes zitten waar het niet hoort (o.a. in de rechter skirt en binnenste instaplijsten). Liggen ook al aftermarket speakertjes achterin (rechter was al opgeblazen), en die in de deuren werken niet.

Ondertussen heb ik de achterlicht units moeten vervangen.
Waar ik nu naar op zoek ben is een setje deurpanelen (zwart leer). Die van de bestuurderskant ligt in de kofferbak, gleufjes aan de bovenkant zijn uitgescheurd en klemmen dus niet meer. Als je iemand weet die deze verkoopt (liefst met werkende speakertjes) hoor ik het graag, want ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Ook zou ik graag de binnenste (zwarte) instaplijsten van iemand willen kopen. Deze zaten vastgeschroefd omdat de haakjes waar die goedkope klemmetjes ingaan vrijwel allemaal afgebroken zijn.

Buiten dit alles om heb ik nog veel meer wensen voor dit heerlijke ding (bijv een M2 blok erin leggen. Klinkt onwaarschijnlijk, maar 10 jaar geleden dacht ik ook niet deze auto ooit te kunnen kopen. Dreams do come true!), maar laten we eerst maar zorgen dat ie goed blijft lopen zolang ik niet rijk ben :emo:

So that's me. Hoop dat ik veel van jullie mag leren!

BmwE36Touring

Re: LT zegt hai met zijn E36 coupe

Bericht door BmwE36Touring » 17 dec 2016, 11:11

Welkom op het Bimmerportal Forum.

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!

Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”