Mijn naam is Thomas, 31 jaar, woonachtig in omgeving Nijmegen. Enkele weken geleden heb ik m'n Audi A1 de deur uit gedaan en een F30 320iA Sedan uit 2014 aangeschaft. M'n vriendin rijdt nu een 116d EDE uit 2015 (Lci model, Sparkling Brown metallic) van de zaak. Fijne auto, maar aan de krappe kant en...niet vooruit te fikken
De opties waren als volgt:
- Audi A3 sedan: toch teveel ellende gelezen en gehoord over oliezuipende distributierammelaars met vastlopende DSG's...nee dank je.
- BMW 5-er F10: briljante auto, maar zoveel ruimte heb ik nou ook weer niet nodig en maandelijkse kosten aan de forse kant.
- BMW 3-er F30: oriënterend gaan kijken en was eigenlijk direct verkocht.
Wat is het dan geworden?
BMW 320i automaat, sedan, zwart metallic, sportline, executive uitvoering, navi pro. Auto is uit 2014 en heeft pas 26dkm gelopen. Oftewel, zo goed als nieuw. Plaatje bij het praatje (verkoopfoto's):

Voorheen jarenlang Saab gereden (9-3 en 9-5 Aero). Waren geweldige auto's, maar we weten allemaal wat er met dat merk is gebeurd. Afgelopen 3 jaar een Audi A1 gereden. Naar volle tevredenheid, maar nu ik meer km's ga maken was ik ook wel weer toe aan een ruimere auto met meer vermogen.
Ik hoop op dit forum weer een hoop te leren. Het Saabforum is me ook altijd erg goed bevallen en volgens mij zit hier ook heel veel kennis.
Groet,
Thomas