Velgen coaten
Re: Velgen coaten
Ik stel niet dat je je velgen niet netjes moet laten maken maar dat €115 oid per velg exorbitant is. Er zijn veel bedrijven die dit voor de helft doen.
Er is niets mis met een BMW maar voor mij een woon/werk auto.
Leer omdat dat lekkerder zit en 19inch omdat ik niet houd van ballonbanden ( <19 inch = groot gat in de wielkuip.
Ja, al mn auto's hebben knappe velgen en platte banden.
Vind beschadigde velgranden op mn 3delige Gotti velgen nu eenmaal erger dan op mn boodschappen/werk bak.
Er is niets mis met een BMW maar voor mij een woon/werk auto.
Leer omdat dat lekkerder zit en 19inch omdat ik niet houd van ballonbanden ( <19 inch = groot gat in de wielkuip.
Ja, al mn auto's hebben knappe velgen en platte banden.
Vind beschadigde velgranden op mn 3delige Gotti velgen nu eenmaal erger dan op mn boodschappen/werk bak.
Laatst gewijzigd door rens914 op 15 mar 2016, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
-
We hebben en niet allemaal drie auto's. Ik heb maar een auto en daar heb ik gisteren mee tegen de stoeprand gereden. Gelukkig maar een klein krasje van een centimeter op het achterwiel.
Ben daar goed ziek van en zou daar nog wel 150 euro voor over hebben omdat te herstellen. Bij mij is het eindresultaat belangrijker dan de prijs.
Heb in het verleden wel eens wielen laten herstellen bij de velgendokter in Uden en vond dat echt zwaar tegenvallen. Geld weggegooid.
Ben daar goed ziek van en zou daar nog wel 150 euro voor over hebben omdat te herstellen. Bij mij is het eindresultaat belangrijker dan de prijs.
Heb in het verleden wel eens wielen laten herstellen bij de velgendokter in Uden en vond dat echt zwaar tegenvallen. Geld weggegooid.
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Ehm... close up foto's? Dacht dat dit al behoorlijk dichtbij was... Wat willen jullie nog dichterbij zien dan?
Overigens weet ik dat het goedkoper kan, maar de helft, dat lijkt me sterk, dan krijg je deze kwaliteit echt niet.
Mijn auto is overigens ook gewoon voor woon-werk-verkeer, maar dat neemt niet weg dat ik er wel zuinig op ben. ;-)
Overigens weet ik dat het goedkoper kan, maar de helft, dat lijkt me sterk, dan krijg je deze kwaliteit echt niet.
Mijn auto is overigens ook gewoon voor woon-werk-verkeer, maar dat neemt niet weg dat ik er wel zuinig op ben. ;-)
Misschien scheelt het dat ik mn kale velgen (zonder banden dus) zelf aflever.
banden demonteren/monteren/uitbalanceren/verzenden kost allemaal geld.
als je dat zelf kan/doet dan scheelt dat weer
banden demonteren/monteren/uitbalanceren/verzenden kost allemaal geld.
als je dat zelf kan/doet dan scheelt dat weer
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
Geen idee. Zo heb ik ze ook afgeleverd... ;-) (Zonder banden en ook zonder banden opgehaald.)
Inmiddels heb ik mijn velgen ook terug van Piet Dam. Andy heeft uitstekend werk geleverd.
De binnen + buitenkant behandeld, alles weer recht, schadevrij en met rubber afgemonteerd geleverd. Foto's op het forum doen geen recht aan de kwaliteit van het werk. Ik ben nogal op de details met spuitwerk en heb echt met mijn neus op de velgen gezeten om ze te controleren. Dit is één van de weinige keren dat ik helemaal niets te klagen heb.
Aanrader dus als je kwaliteit wil.
De binnen + buitenkant behandeld, alles weer recht, schadevrij en met rubber afgemonteerd geleverd. Foto's op het forum doen geen recht aan de kwaliteit van het werk. Ik ben nogal op de details met spuitwerk en heb echt met mijn neus op de velgen gezeten om ze te controleren. Dit is één van de weinige keren dat ik helemaal niets te klagen heb.
Aanrader dus als je kwaliteit wil.
om nog even een ouwe koe uit de sloot te halen
:
mensen die roepen dat er een hoop bedrijven zijn die het voor de helft van deze prijs doen: dat zijn volgens mij alleen prijzen voor zandstralen+spuiten, niet voor richten + afdraaien + coaten + spuiten etc.
Ik vind persoonlijk de prijs ook wel fors, maar gezien het een complete restauratie betreft, kan ik het me wel voorstellen.

mensen die roepen dat er een hoop bedrijven zijn die het voor de helft van deze prijs doen: dat zijn volgens mij alleen prijzen voor zandstralen+spuiten, niet voor richten + afdraaien + coaten + spuiten etc.
Ik vind persoonlijk de prijs ook wel fors, maar gezien het een complete restauratie betreft, kan ik het me wel voorstellen.