Rika - BMW E36 320iA coupé

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Only_Rika

Rika - BMW E36 320iA coupé

Bericht door Only_Rika » 03 sep 2016, 20:51

Hallo mede forumleden,

ik ben Rika , op dit forum post ik onder de naam Only_Rika.
ik vond het nu echt eens tijd om lid te worden van het BMW forum. Aangezien ik mijn 2e BMW heb gekocht.

Ik kom uit het noorden van Nederland en breng heel wat kilometers door op de A7 & de N31.

Mijn eerste BMW was een Z3 uit 1996 met een 1.8 motor. Met een M-onderstel was dit echt een speelgoed wagen om te rijden. Veel plezier en liefde heb ik in deze auto gestoken. Maar het blijft een hobby. Vandaar dat ik besloot dat het tijd was dat deze mooie Z3 mocht gaan genieten van een nieuwe eigenaar. Na een jaar BMW-loos te zijn geweest (Ik ben nogal kritisch in wat ik wel en niet wil, aangezien het voor mij 2e auto's zijn en er dus alleen plezier kilometers ingereden worden), ben ik op dit moment helemaal verliefd op mijn BMW E36 320 iA uit 1993. Deze witte coupé heb ik 2 weken geleden gekocht bij onze buren en na de 300 km naar huis, wist ik het zeker! Verliefd op deze auto :love: . Er mogen nog wat puntjes op de I gezet worden, om hem helemaal rika-proof te maken. Daarna ga ik heel veel fijne kilometers met hem cruisen.

Een auto-verleden heb ik ook, deze begint op mijn 18e met een Volvo 340, na een jaar hierin te hebben gereden heb ik een 2e Volvo 340 gekocht. Dit is ook een merk waar mijn hart ligt. Na een paar jaar verschillende merken (citroën, peugeot, kia) te hebben gereden, heb ik nu als dagelijkse auto een Toyota Yaris d4d uit 2002.

Tot lees & schrijfs!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Rika - BMW E36 320iA coupé

Bericht door mieske90 » 05 sep 2016, 18:49

Welkom Rika,

Ik wil geloven dat j3 vorige wagen inderdaad een echte hobby auto was ;)
Je huidige wagen ziet er niet verkeerd uit, heb je er plannen mee of laat je hem lekker zo.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”