Van jongs af altijd interesse gehad in BMW, maar helaas is er nooit wat van gekomen. Planning is om zeer binnenkort een E91 aangeschaft te hebben.
3errors - voorstel v2.0
3errors - voorstel v2.0
Zeker omdat het netjes is, even kort voorstellen
Van jongs af altijd interesse gehad in BMW, maar helaas is er nooit wat van gekomen. Planning is om zeer binnenkort een E91 aangeschaft te hebben.

Laatst gewijzigd door 3errors op 07 aug 2016, 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3errors
Welkom hier en ben benieuwd naar je toekomstige aanschaf. En eenmaal BMW gereden dan wil je niet snel meer iets anders. Ik wens je alvast veel succes met de zoektocht. 
Lexus RX450h President Line
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom hier, E9x is een mooie auto.
Ben benieuwd welke variant je mee gaat komen.
Ben benieuwd welke variant je mee gaat komen.
Tja, heb nog al wat keuzes te maken
- Sedan of Touring
- 318D of 320D
Mooie voorbeelden heb je hier inderdaad genoeg ;D . Ik denk trouwens wel dat bjornc zal zeggen dat een Touring een hele mooie variant is
. (Kan 'm trouwens geen ongelijk geven ;D )
Lexus RX450h President Line
Maar weer eens opfrissen
Na ruim 6 jaar nu op het punt staand om toch echt eens naar BMW (E91) over te stappen.
Na de Golf is er nog een Passat 3C Variant en een Polo TDI gekomen, maar ben inmiddels 'klaar' met het VAG concern na meerdere kapotte injectoren en turbo's.

Op dit moment 2 kandidaten, een 318D en 325D.
Twee verschillende werelden, maar goed
Must have: automaat
Wanna have: Xenon, Navi
Nice to have: M-pakket
Na ruim 6 jaar nu op het punt staand om toch echt eens naar BMW (E91) over te stappen.
Na de Golf is er nog een Passat 3C Variant en een Polo TDI gekomen, maar ben inmiddels 'klaar' met het VAG concern na meerdere kapotte injectoren en turbo's.
Op dit moment 2 kandidaten, een 318D en 325D.
Twee verschillende werelden, maar goed
Must have: automaat
Wanna have: Xenon, Navi
Nice to have: M-pakket
-
BmwE36Touring
Re: 3errors - voorstel v2.0
Nogmaals welkom op het Bimmerportal Forum.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators.
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum.
Mocht je een keuze hebben gemaakt en tot koop overgegaan zijn zien wij graag de foto's tegemoet.
Dat zijn lastige keuzes om te maken, ik heb altijd gezegd dat ik nooit een diesel zou rijden in NL maar rijd nu alweer een jaar diesel en bevalt me prima,ondanks de hoge wegenbelasting!
Ik had ook een aantal eisen; oa automaat, CC, schuif-kanteldak en een 6 cilinder. Dat had ie dus goedkoop aangeschaft en geld ingestoken!
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators.
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum.
Mocht je een keuze hebben gemaakt en tot koop overgegaan zijn zien wij graag de foto's tegemoet.
Dat zijn lastige keuzes om te maken, ik heb altijd gezegd dat ik nooit een diesel zou rijden in NL maar rijd nu alweer een jaar diesel en bevalt me prima,ondanks de hoge wegenbelasting!
Ik had ook een aantal eisen; oa automaat, CC, schuif-kanteldak en een 6 cilinder. Dat had ie dus goedkoop aangeschaft en geld ingestoken!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<