Na een E34 en E38 en wat ander Duits spul tussendoor is het een 328iA Executive geworden. Een '98'er met 235k op de teller. Hij is eerder dit jaar uit Duitsland geimporteerd en zit best leuk in de opties (maar kan altijd beter...).
Elke keer dat ik weer naar een andere auto zocht, stond een schuifdakje op mijn wishlist... maar wist ik telkens weer thuis te komen met een auto zónder

Op de weg naar huis hoorde ik vlak bij huis opeens wat rare "KLOENG" geluiden van de achteras komen. Ik moest gelijk denken aan de subframe-perikelen, maar zo klonk het ook weer niet...
Aandachtspuntjes:
- gebroken achterveer *zucht, valt mee*
- linker PDC-sensor is overleden
- gasveren van de kofferbak zijn op
- regelmatig foutmelding op kapotte verlichting achter
Mods voor de toekomst:
- 17" styling 44 eronder
- er zit geen cd-wisselaar in

- pijltjenavi upgraden naar bij voorkeur 16:9, en de speakers vervangen
- sport-/M-stuur erin
- handmatige stoelen vervangen door sportmeubilair
- afneembare trekhaak plaatsen
In Duitsland is er 2x één demper (en een voorveer) vervangen. Vreemd, zou ik nooit zo doen. Maar gezien de afgebroken veer, de wens om iets te verlagen en er nu linksvoor en rechtsachter bijna nieuwe Sachs dempers zitten, vervang ik de andere 2 (verroeste Monroe Reflex) dempers ook, en plaats gelijk een Eibach verlagingssetje. De 17" set komt later wel.

De gebroken achterveer

Gelijk de rest van de onderkant langsgelopen

De kentekenverlichting gaf af en toe storing, even de glaasjes eraf gewipt en wat daarachter zat viel spontaan uit elkaar! Lampjes zwaar gecorrodeerd, en van 1 unit was er nauwelijks meer een pool over. Daar moeten ook ff 2 nieuwe units in.