Van dat ringetje had ik ook niet eerder gehoord maar zit bij de EGR thermostaat als het goed is.
Even een oude post omhoog gooien, ook ivm mijn probleem en jouw antwoord erop. Waarvoor dank!Quadrantz schreef:Het entertainment systeem voor de kids is zo goed als klaar! Nu al een paar keer flink gebruikt en het werkt echt SUPER!
...
Sorry ik zie nu je vraag pasbord4kop schreef:Even een oude post omhoog gooien, ook ivm mijn probleem en jouw antwoord erop. Waarvoor dank!Quadrantz schreef:Het entertainment systeem voor de kids is zo goed als klaar! Nu al een paar keer flink gebruikt en het werkt echt SUPER!
...![]()
Als eerste: wat een schitterende auto! Prachtige combinatie dat leer en die zwarte kleur. Ook heb je hem erg mooi gemod![]()
Vraagje mbt je entertainment systeem; die UPS die je gebruikt, is dat een flinke batterij icm een deamon op je pi die het systeem netjes down brengt?
Ik rij nu een dikke 1,5jr (eerder 1jr en 8mnd) zonder Roetfilter, gechipt en EGR dicht. Nog 0,0 problemen gehad wat betreft de kat of turbo (klop, klop)Vunz schreef:Dank.
Vreemd dat bij hem na 10000 km gereden te hebben zonder roetfilter zijn kat verstopt begon te raken.
Ondanks de nieuwe turbo reed hij nog voor geen meter.
Kat verwijderd en hoppa, het probleem was verdwenen.
Is de jouwe ook gechipt ? Bij hem wel namelijk.