Bram --> E46 touring 318i '02 japan red

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Brum

Bram --> E46 touring 318i '02 japan red

Bericht door Brum » 27 feb 2014, 17:09

Hoi Allemaal,

Ik wilde graag een rijders auto, die ik mooi vind, waar ik lol aan beleef en waar ik ook mijn vrouw in op pad kan sturen. Mijn vrouw wilde alleen maar "piepjes" voor bij het achteruit rijden :-) Ook wilde ik geen standaard kleur en een mooi interieur. Dat is gelukt! Heb een mooie rode gevonden die door de eigenaar goed is onderhouden. De auto is voorzien van een half leder sport-interieur en staat (straks, als de winterbanden er af zijn) op 17" seven velgen.

Ik heb jullie forum al geraadpleegd voor wat technische zaken, ik had wat olie-lekkages- inmiddels opgelost. En dat zal ook de hoofd-rede van mijn bezoekjes blijven. Binnenkort hands-free kit inbouwen, met stuurwiel- integratie en wat er verder nog op komt poppen.

Mijn auto-verleden is heel divers :-) In mijn studententijd vooral klassiekers gereden, dafjes, volvo's, nog even een citroen DS. Maar ook 2 alfa's gehad. Nog nooit een BMW, terwijl ik wel fan ben van het merk. Met een paar weekjes woon ik in een huis waar een garage bij zit; heb ik mooi de ruimte om deze auto nog een lang leven te geven.

Groetjes!

Bram. (Hilversum)

Dcreator

Re: Bram --> E46 touring 318i '02 japan red

Bericht door Dcreator » 27 feb 2014, 17:15

Welkom op het forum!

Foto's zijn altijd welkom! :duim:

LlukeK

Bericht door LlukeK » 27 feb 2014, 17:29

Aparte kleur, klinkt goed. Ben benieuwd naar de foto's!
Wie géén BMW rijdt, heeft pech.

Showroom 320i Touring 2,2 170PK Orient Blau

Brum

Bericht door Brum » 27 apr 2016, 19:20

Ik heb even op me laten wachten met foto's....
Ondertussen ruim 60 duizend blije km's met de auto erop zitten. Recentelijk een setje Style 133 velgen gemonteerd en de auto een klein beetje verlaagd, maakt hem wel af en dat wilde ik graag even delen!
Afbeelding
Met de verlaging is nog goed te rijden, moet ook niet te gek; mijn vrouw rijdt er ook mee. Maar hij stuurt wel lekker scherp en dat is genieten :)
Afbeelding
Een tijdje terug heb ik een paar stukjes laten spuiten, de blanke lak kwam los; nu staat hij er weer helemaal netjes bij.

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 28 apr 2016, 19:50

Welkom Bram,

Je wagen ziet er heel netjes ui5 :duimen:

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”