PaulusE46

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
PaulusE46

PaulusE46

Bericht door PaulusE46 » 13 apr 2016, 20:57

Dag mensen,

Ik ben nieuw hier. Ik ben op zoek naar een nette E46 touring. Doordat ik de youngtimer lease regeling wil gebruiken richt ik me op een E46 uit 2001 (omdat de auto 15 jaar of ouder dient te zijn). Zodoende heb ik me hier aangemeld; wellicht dat hier een mooie te koop staat. Ik heb al gemerkt dat ik snel verzand in het lezen van allerlei leuke projecttopics. Hopelijk vind ik snel mijn Bimmer, dan kan ik ook een projecttopic maken ;)

Gr.Paul

Bart70
Contacteer:

Re: PaulusE46

Bericht door Bart70 » 14 apr 2016, 07:22

Welkom hier Paul !

Dit forum kan inderdaad verslavend werken ;)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel plezier en succes in je zoektocht :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: PaulusE46

Bericht door mieske90 » 15 apr 2016, 21:39

Welkom Paulus,

Succes met je zoektocht :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”