Robmans BMW F20 116D

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Robmans

Robmans BMW F20 116D

Bericht door Robmans » 25 mar 2016, 09:19

Hoi allemaal,

Sinds februari 2016 ben ik in het bezit van een BMW116D Automaat F20 uit Feb 2013.
Kleur Tiefseeblau, net 76dkm gelopen, leder stoelen, Business navi en een heerlijke 8-traps automaat en allerhand mooie en leuke, maar ook passief veilige extra’s

Wordt het een 1-serie of een 3-serie tourer automaat

Dit was de zoek opdracht die we samen, vrouwlief vond dat ook belangrijk, en met een lijst van 3 serie tourer en 1 serie 5 deurs, uiteindelijk wilde vrouwlief het verschil nog eens zien tussen de 1- en de 3- serie, dus samen op stap naar AZ auto’s in Heerlen naast KERAM BMW dealer, in de showroom de 1 en 3 vergeleken. De kinderen zijn volwassen en de deur uit, dus een 1 serie is iets compacter en deze werd het dus, zeker na een mooie lange testrit, we wonen in landelijk in Slenaken Zuid Limburg en dus de heuvels in, stuk snelweg erbij en weer de heuvels in met bochtige smalle weggetjes, de wegligging is gewoonweg super en onderweg kwamen we samen tot de conclusie dat deze hem wel eens kon worden

Na overleg met de verkoper een overeenkomst afgesproken, daags erop met dochterlief nog eens gaan kijken en de knoop doorgehakt en met een koopcontract gingen we trots naar huis, toen was het wel 2 weken wachten op afleveren, maar ook daar was wel overheen te komen, Carnaval zat er net tussen en in Limburg zijn dan 4 dagen alle winkels en bedrijven gesloten.

De BMW op vrijdag 19 feb afgehaald, super afgeleverd, gepeost, afgetankt, voorzien van ale documenten en alles was dus tot in de puntjes verzorgd, daarna met z’n drietjes gaan lunchen bij hotel Terworm, is toch een feestje waard!!! dat kan ik iedereen aanbevelen

Na 2 weken in bezit de auto een midweek aan dochterklief uitgeleend, ze rijdt zelf een Mini (new model) en kreeg ik na 1 dagje een WhatsApp berichtje dat ze de BMW zo heerlijk vind rijden dat pa de Mini mag houden :)

Zelf vind ik leuk om meer te weten te komen over het coderen, volg de verrichtingen van BMWhat en heb een PB van ze ontvangen dat de software waarschijnlijk eind Q2 2016 op de markt komt. Dus zijn mijn verwachtingen hoog gespannen.
Nu ruim 4000km verder, de 8-traps automaat rijdt in een woord geweldig, een stille en krachtige diesel die zijn werk uitstekend verricht en een wegligging die rijden weer tot een beleving maakt!!!

update 6 april: nieuwe link naar foto's op www.Flickr.com/ hoop dat dit nu wel goed is gegaan
https://www.flickr.com/photos/59865576@ ... 6841576445

groetend,
Robmans
Laatst gewijzigd door Robmans op 06 apr 2016, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Robmans BMW F20 116D

Bericht door Bart70 » 25 mar 2016, 11:22

Welkom hier Robmans !

Wat een leuk en uitgebreid voorsteltopic :duim:

Zo te lezen lekker genieten van de wagen !

Je foto's werken helaas niet bij mij, kijk hiervoor even in dit topic

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor het overzicht hier

emieltjuh

Bericht door emieltjuh » 25 mar 2016, 11:36

Welkom, ben benieuwd na de foto's :)

BMWf20 2.0d

Bericht door BMWf20 2.0d » 25 mar 2016, 19:33

Welkom, F20 is een erg goede keus......... :ja:

Foto's werken helaas niet, ben benieuwd!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 25 mar 2016, 22:21

Welkom Robmans,

YESS! ! ! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:

Zeer benieuwd naar foto's van je bmw

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”