Pieter's eerste BMW (E39 - 528i)
Pieter's eerste BMW (E39 - 528i)
Hallo allemaal,
Pieter uit Utrecht en rij sinds begin februari in mijn eerste BMW! Het is een E39 528i 1997 die de eerste 18 jaar in Japan heeft rond gereden. Auto ziet er uit als nieuw (Diamant zwart, zwart leer, automaat en bomvol opties) en heeft op dit moment slecht 73K gelopen. Werk in de IT als zzp-er en heb de auto aangeschaft om zakelijk te rijden, absoluut geen straf om in te mogen sturen.
Auto geschiedenis
Nu:
- BMW E39 528i DailyDriver
- Audi A4 avant 3.0 V6 multitronic (mag weg 2003 - 198.000km)
- Porsche 911 (964 C4 cabrio 1992) gaat nooit weg
Toen:
- Audi A4's
- Golfjes (lease)
- Toyota Corolla GTi (lease)
- Renault 25 GTS
- Peugeot 505gti
Daarnaast nog een BMW 320 (F30 - 2014) waar mijn vrouw zakelijk in rijdt.
Dat is het even voor nu...
Pieter uit Utrecht en rij sinds begin februari in mijn eerste BMW! Het is een E39 528i 1997 die de eerste 18 jaar in Japan heeft rond gereden. Auto ziet er uit als nieuw (Diamant zwart, zwart leer, automaat en bomvol opties) en heeft op dit moment slecht 73K gelopen. Werk in de IT als zzp-er en heb de auto aangeschaft om zakelijk te rijden, absoluut geen straf om in te mogen sturen.
Auto geschiedenis
Nu:
- BMW E39 528i DailyDriver
- Audi A4 avant 3.0 V6 multitronic (mag weg 2003 - 198.000km)
- Porsche 911 (964 C4 cabrio 1992) gaat nooit weg
Toen:
- Audi A4's
- Golfjes (lease)
- Toyota Corolla GTi (lease)
- Renault 25 GTS
- Peugeot 505gti
Daarnaast nog een BMW 320 (F30 - 2014) waar mijn vrouw zakelijk in rijdt.
Dat is het even voor nu...
Re: Pieter's eerste BMW (E39 - 528i)
Welkom op dit mooie forum Pieter !
Yessssss, weer een 5 serie er bij
5 serie rules
Niet verkeerd de Porsche en de F30 er naast !
Foto's zijn we ook altijd gek op hier, dus plaats die gerust als je wilt
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yessssss, weer een 5 serie er bij
Niet verkeerd de Porsche en de F30 er naast !
Foto's zijn we ook altijd gek op hier, dus plaats die gerust als je wilt
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Pieter,
Wel grappig je vrouw rijd een dikkere wagen dan jezelf
Foto's van je bmw's zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Wel grappig je vrouw rijd een dikkere wagen dan jezelf
Foto's van je bmw's zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Is dat wel zo Mieske? Een 320i heeft toch ietsje pietsje minder pk's (-23) en is n.b. een 4-pitter...mieske90 schreef:Welkom Pieter,
Wel grappig je vrouw rijd een dikkere wagen dan jezelf![]()
Van mij mag ze hoor graag zelfs, maar denk dat je het mis hebt. Leg anders even uit aub?
PS beide bedankt voor het welkom 
- mieske90
- BimmerPortal Team
Nou ja het is mijn mening, ik ben meer van de nieuwere modelen dan van de ouderePieterZ schreef:Is dat wel zo Mieske? Een 320i heeft toch ietsje pietsje minder pk's (-23) en is n.b. een 4-pitter...mieske90 schreef:Welkom Pieter,
Wel grappig je vrouw rijd een dikkere wagen dan jezelf![]()
Van mij mag ze hoor graag zelfs, maar denk dat je het mis hebt. Leg anders even uit aub?
welkom op het forum,
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
-
Easy Rohler
Welkom Pieter! Leuk dat jij en je vrouw beide een BMW hebben. Een 528i is natuurlijk veel dikker dan een 3-serie met 4-cylinder