Lucas-E60 530i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Lucaz Little Hats

Lucas-E60 530i

Bericht door Lucaz Little Hats » 27 feb 2016, 18:56

Hallo, mijn naam is Lucas, ben 54 jaar oud en ga op dit forum door het leven als Lucaz Little Hats. Was al even lid, maar kwam niet eerder aan het voorstellen toe. Ik woon en werk in Noordholland en bezit sinds kort een BMW E60 530i. Rijd elke werkdag met plezier van Alkmaar naar Amsterdam en terug. Files? Who cares, in een Beamer!

Mijn leeftijd brengt met zich mee dat ik een boel auto's heb gereden tot nu toe, en ik zal je besparen welke allemaal( als ik het nog weet!) maar mijn eerste auto was een Opel Ascona, en de mooiste is de laatste, de BMW. Daarvoor zat nog een Saab 9-5 en een Volvo S80 (ben een beetje van de limousines de laatste tijd ;) )

Ik houd van Formule 1 en volg onze Max met zeer veel belangstelling en trots :) Misschien dat hij ooit nog eens met :///m: -power mag rijden, haha.

Ben hier terecht gekomen door te googlen, haha, ben handig met de computer, maar autotechniek helaas niet (heb wel affiniteit ermee), en daar kunnen jullie mij misschien mee helpen, al is het vaak zoveel mensen, zoveel meningen, weet ik uit ervaring. Maar je kunt er altijd iets van opsteken.

Hier onder een plaatje van mijn bolide.

Afbeelding

Morpheus
Contacteer:

Re: Lucas-E60 530i

Bericht door Morpheus » 28 feb 2016, 09:32

Welkom en veel rijplezier met je nieuwe bolide! En ook gelijk een foto van jezelf met je auto geplaatst zie ik? :duim:
:///m: http://www.BMWmpakket.nl / Originele BMW onderdelen / Professioneel gespoten / Vakkundige montage

pointer16

Bericht door pointer16 » 28 feb 2016, 11:44

Welkom op het forum...
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

Lucaz Little Hats

Bericht door Lucaz Little Hats » 28 feb 2016, 15:31

Morpheus schreef:Welkom en veel rijplezier met je nieuwe bolide! En ook gelijk een foto van jezelf met je auto geplaatst zie ik? :duim:

Dank je Morpheus, maar dat is mijn broer op de passagiers-zetel.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 29 feb 2016, 09:43

Welkom op dit mooie forum Lucaz !

Yessssss, weer een 5 serie er bij :gekdoen: 5 serie rules ;)

Mooie wagen hoor !

Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 29 feb 2016, 19:55

Welkom Lucas,

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”