Merre 316i compact

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Merre.BE

Merre 316i compact

Bericht door Merre.BE » 25 feb 2016, 05:47

Beste,

eerste kijkje op het forum en ziet er handig uit om antwoorden te krijgen op vragen waar je als liefhebber zelf niet onmiddellijk een antwoord hebt.
Ik heb sinds iets meer dan een jaar mijn eerste BMW gekocht. Een compact 316i uit 2001 ( de 1900cc versie) met amper 100k kilometers.
Oud beestje maar behalve wat kleine onkosten een super leuke wagen, waar ik immens tevreden over ben. Ik doe heel weinig kilometers per jaar (amper 5000) dus ik zal binnenkort kijken om deze te stockeren en een zwaardere BMW te kopen. Ben momenteel aan het twijfelen om een M5 break te kopen om dan om te bouwen naar lichte vracht (gunstig fiscaal regime in Belgîe) :gek: Da's toekomst muziek, eerst effe andere prioriteiten waar ik mijn euro's in stop :)

Bart70
Contacteer:

Re: Merre 316i compact

Bericht door Bart70 » 25 feb 2016, 14:12

Welkom op dit forum !

Heb je ook foto's van je compact ?

Een M5 is natuurlijk prachtig, maar je bedoelt dan de Touring denk ik ? Een break heb je bij Peugeot ;)

We zien het wel voorbij komen als wat hebt :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben hierbij, stuur dan gerust een pm naar een van de moderators, we zullen je proberen zo spoedig mogelijk te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel leesplezier hier :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 25 feb 2016, 19:57

Welkom op het forum,

Foto's van je bmw zijn hier altijd welkom ;)

Je toekomst plannen zijn niet verkeerd :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je compact een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

pointer16

Bericht door pointer16 » 27 feb 2016, 09:21

Welkom op het forum...
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”