Erwin E90lci 316i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Erwin27

Erwin E90lci 316i

Bericht door Erwin27 » 04 feb 2016, 20:39

Hallo mensen op dit forum!!

Ik ben Erwin ik ben 30 jaar en kom uit Groot-Ammers, klein plaatsje in Zuid-Holland. En ik ben een Lasser.

Ik heb net m'n 2de BMW gekocht in m'n leven. Ik had vroeger een e39 320i, met alle opties.
Ik heb nu een e90 316i uit 10-2009 gekocht met 112.000km.
Een 316 ja, maar ik vind het goed genoeg voordat mensen er over gaan klagen;)
Ik had maar een paar eisen , een BMW, i-drive , sportstoelen en niet zoveel km, en dat is bij deze gelukt!
De auto is nog als nieuw.

Heb nog wel een aantal toekomstplannen met de auto.
Er staat nog navigatie uit 2009 op , maar dat is volgens mij niet zo makkelijk om daar de nieuwste 2016 versie van op te zetten, maar daar moet ik me nog even in gaan verdiepen!
Ben op dit moment aan het zoeken op marktplaats voor andere nette 18inch velgen!
Ik ben liefhebber van Spotify , en ga daarom ook nog een manier zoeken om dat te kunnen afspelen in de auto, maar daar heb ik me verder op dit moment nog niet in verdiept.
En ik wil de koplampen nog gaan aanpassen, of ik wil andere kleur angel eyes , of ik wil er xenon in hebben!
En het radio probleem oplossen, heb zeer slecht radio ontvangst!

De auto geeft ook aan dat er nog 2200 km gereden kan worden met de remblokken voor, waarschijnlijk doe ik er dan gelijk andere iets sportievere remschijven onder van ate oid!

Ben ik nog iets vergeten, vast wel, maar dit wilde ik even kwijt!

Groetjes Erwin

EliasEliasElias

Re: Erwin E90lci 316i

Bericht door EliasEliasElias » 05 feb 2016, 13:22

Welkom op het forum! Veel leuke toekomstplannen trouwens. Heb je nog wat foto's? Werkt altijd veel beter dan verbeelding ;)
F20 - Glaciersilber - 16i - Styling 385

Firefighter97

Bericht door Firefighter97 » 05 feb 2016, 13:44

Welkom op het forum hier! Je wagen klinkt veel belovend :) We wachten op de foto's :roll:

Heb jij onder de armsteun rechts (middenconsole) geen aansluiting zitten voor AUX en USB? Ik heb dat wel en gebruik een kabel die naar mn iPhone 6 gaat. Ideaal om spotify mee af te spelen, ook kan ik nummers skippen d.m.v de stuurwiel knoppen.

En voor navigatie weet ik niet precies hoe die van jou afleest. Ik heb er een navigatie CD in zitten, hier hoef ik alleen een andere (nieuwere) CD in te doen. En dan is deze weer up to date.

Ik rijdt zelf een E81 uit 10-2009 met i-drive, dus dit lijkt mij wel een vergelijkbaar interieur ;)

Hoor het wel van je, veel plezier met je auto!
Follow now! IG: Dutch.X1

If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.

pointer16

Bericht door pointer16 » 05 feb 2016, 21:36

Welkom op het forum..
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 06 feb 2016, 12:38

Welkom Erwin,

Klinkt als een mooie wagen :duimen:
Ik zal zwijgen over foto's :whistle:

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Erwin27

Bericht door Erwin27 » 06 feb 2016, 17:19

Bedankt voor alle leuke reacties.

Ik heb in mijn middenconsole wel een aux aansluiting maar geen usb!
De navigatie staat bij mijn op de hardeschijf, dus niet op een cd/dvd.

Gisteren de eerste schade al, linksvoor dimlicht kapot, blij dat er een reserve lampje in de auto lag. Ik in de regen het willen vervangen via de motorkap, dat gaat dus niet :'(
Vanmorgen het navigatie systeem geüpdate naar 2016, ben bij een bmw service dealer geweest Bergwerff, omdat ik zoveel verhalen las over BMW's uit 2009 die gecrashed zijn terwijl ze dit doen. Maar voor 121 euro staat het erop en heb er een hele mooie 32gb usb stick aan over gehouden!
En ze hebben gratis het lampje voor mij vervangen :duim:

Daarna 18 inch velgen opgehaald die ik op marktplaats heb gekocht, en thuis gemonteerd. Helemaal blij mee!
De wagen begint al vorm te krijgen :)

ps: als ik een foto wil toevoegen krijg ik de melding bijlagequota is bereikt??

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 07 feb 2016, 21:35

Voor het oploaden van foto's kun je het beste dit topic door lezen.
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”