Blou - E46 Touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Blou

Blou - E46 Touring

Bericht door Blou » 05 jan 2016, 20:38

Hoi hoi,

Net geregistreerd en dacht laat ik me gelijk even voorstellen. Ik ben Lourens uit Middelburg. Heb sinds oktober vorig jaar een BMW 318i Touring Special Executive. Hiervoor verschillende auto's gereden waaronder Mazda MX-5, Golf 4 GTI, Toyota Corolla G6. We hebben naast de Bimmer ook nog een Skoda Fabia (voor m'n vrouw) en een Porsche Boxster uit 1998.

Wegens gezinsuitbreiding (we verwachten in februari onze eerste) opzoek gegaan naar een station. Heb verschillende auto's overwogen. Ben bij twee Alpina's (B3 en B8) geweest maar daarvoor zou de Porsche het veld moeten ruimen. Dat ging toch net iets te ver. Dus dan maar een normale gezinsbak die ook nog leuk is om te rijden. Ben deze BMW bij een handelaar tegen gekomen (foto's komen nog, moet eerst een account aanmaken). Het is een rijk uitgeruste auto met sportstoelen en zwarte hemel. Toch twee opties die de doorslag gaven om deze auto te kopen. Een 6-cilinder was nog beter geweest maar voor ons gebruik is deze motor meer dan voldoende.

Wat ik nog wil upgraden is de radio.Deze wil ik uitbreiden met een usb aansluiting. Moet nog even inlezen hoe ik dat moet doen en wat ik moet aanschaffen. Ga er wel vanuit dat de radio het kan. Het is de radio cd speler standaard van BMW.

Groeten,

Lourens

Ovanjole

Re: Blou - E46 Touring

Bericht door Ovanjole » 05 jan 2016, 23:27

Hallo Lourens,

Welkom op het BMW forum! Tof dat je weer een BMW hebt aangeschaft, de e46 blijft een van de mooiste modellen vind ik persoonlijk! Ben erg benieuwd naar wat foto's van de auto als je deze eenmaal hebt. En eigenlijk ook naar wat plaatjes van de Porsche haha:-)
Voor de USB aansluiting zijn er denk ik meerdere mogelijkheden, maar dat zul je even moeten nachecken op het e46 gedeelte. Ik gebruikt in mijn e46 een dension, volgens mij zit daar ook een USB aansluiting op. Bij mij vorige daily, een 330d, had ik een parrot en daar zat ook USB bij.
Als je de auto eenmaal heb en je vind het leuk, kan je altijd een showroom aanmaken.

Mocht je vragen hebben dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. De zoekfunctie zit rechtsboven en is gemakkelijk om het forum af te zoeken naar info.

Veel succes met je nieuwe BMW en vergeet geen plaatjes aan ons te laten zien :ja:

Bart70
Contacteer:

Re: Blou - E46 Touring

Bericht door Bart70 » 06 jan 2016, 07:48

Welkom hier Lourens !

Ook ik ben benieuwd naar de fotootjes ;)

In ieder geval een leuk wagenpark wat je hebt zo !

Veel plezier hier op het forum en lees maar goed rond, veel info te vinden hier :duim:

Verder uiteraard vele veilige en probleemloze kilometers gewenst !

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”