Philip E91 320D xDrive

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Philip

Philip E91 320D xDrive

Bericht door Philip » 05 jan 2016, 19:24

Hallo allemaal,

Na ruim anderhalf jaar te zijn vreemdgegaan, nu weer trotse eigenaar van een geweldige touring.
Mijn vorige BMW was een E46 318i Executive, ook een geweldige wagen. Gekocht met 159.000 op de teller (toen ook al eens hier op het forum geweest) en om financiële redenen moeten verkopen toen deze 278.000 op de teller had.

Vorige week maandag een hele gave en volle E91 bij een particuliere verkoper gekocht. De auto is van 2011, had op moment van kopen 168.000 gelopen en is naar mijn smaak gewoon af.
Ik was sowieso op zoek naar een 320LCI Touring, automaat en xenon was een must. In de loop der tijd, tijdens het zoeken kwam ik bij steeds meer dingen uit die ik graag wilde, wat de keus erg beperkte. Panorama dak, trekhaak, sportstoelen, sportstuur, noem maar op. Deze was weliswaar geïmporteerd, iets waar ik altijd een beetje allergisch voor ben geweest. Met echter alle rekeningen erbij, inclusief aankoop factuur van de Belgische eigenaar uit 2011, 100% dealer onderhouden durfde ik het toch aan. Feit is gewoon, ik vond geen origineel NL auto binnen mijn budget met zo veel opties.
Ik zal zo eens proberen om een aantal foto's te uploaden, dat zegt meer.

Groetjes Philip

Ovanjole

Re: Philip E91 320D xDrive

Bericht door Ovanjole » 05 jan 2016, 23:45

Hey Philip,

Welkom om het forum! Als eerste natuurlijk de vraag: waarmee was je vreemdgegaan? En bevalt het nu weer om in een BMW te mogen stappen? Vast wel :ja:
Ik ben erg benieuwd naar fotootjes van je wagen! Ook naar het interieur. Heeft de wagen nou ook m-pakket?
Als je het leuk vind kan je een showroom van je wagen aanmaken.

Mocht je vragen hebben kan je altijd terecht bij een van de moderators, zoek je iets op het forum, gebruik dan eerst even de zoekfunctie rechtsboven.

Veel plezier hier en met je wagen!

Philip

Bericht door Philip » 06 jan 2016, 07:31

Thanks! Was al bang voor die vraag :whistle:
Heel even een hele oude Clio van een vriend mogen overnemen en daarna nog ruim een jaar een Seat ibiza uit 2006, ook zeker geen slechte auto, maar de BMW voelt echt als thuiskomen. Echt alles wat ik van de E46 al gewend was maar dan met een techniek sprong van precies 10 jaar en heel wat meer opties. Zal eens kijken of ik ergens die optie lijst kan vinden. Overigens geen m-pakket.
Showroom reeds aangemaakt, foto's worden alleen nog niet zichtbaar

Philip

Bericht door Philip » 07 jan 2016, 18:32

Showroom aangemaakt:

viewtopic.php?f=276&t=48308

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”