Jermain - E90 325i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
jermain

Jermain - E90 325i

Bericht door jermain » 25 dec 2015, 15:17

Naam: Jermain
Gebruikersnaam: Jermain
Regio: Noord-Brabant
Welke BMW je rijdt: E90 325i 2010

Opties
Mijn eerste auto was een E87 116i 2005. Een hele fijne auto maar ik miste de cruise control en wou een beetje meer power. Na een tijd lang zoeken op internet werd mijn huidige bmw aangeboden bij de bmw dealer. Hij was een beetje buiten mijn budget maar na een week keek ik nog eens en was de prijs gedaald precies binnen mijn budget.
Testrit gemaakt en ik was verkocht :). Een beetje meer power werd veel meer power waar ik natuurlijk helemaal geen spijt van heb. :driving: Rij nu een dik jaar en ben helemaal tevreden.

Heb eigenlijk nog geen foto's gemaakt maar zal binnenkort als de zon weer schijnt een paar schieten.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Jermain - E90 325i

Bericht door mieske90 » 25 dec 2015, 22:50

Welkom Jermain,

Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?

De foto's zien we wel verschijnen ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Jeremy

Re: Jermain - E90 325i

Bericht door Jeremy » 27 dec 2015, 17:03

Van harte welkom op het forum Jermain! Dat zal een stuk sneller zijn dan je oude 116i. Je hebt nog een prima wagen, de laatste 6-cilinder versie van de 325i. Als ik het goed heb is dit een 3,0 liter hè? Dan kan je 'm relatief makkelijk opwaarderen naar een 330i. :)

Groetjes,
Jeremy
BimmerPortal Team

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”