Mijn naam is Stefan, ben 32 jaar jong en woonachtig in Hippolytushoef.
Ben 10 jaar getrouwd, heb 2 zoons van 4 en 6 en heb in het verleden al aardig wat auto's gehad, maar tot op heden nog geen BMW voorgekomen in mijn lijst.
Ik heb 15 jaar lang in een universele auto garage gewerkt en heb vorig jaar de overstap gemaakt naar werken in de offshore wat tot op heden erg goed bevalt. Evengoed ben ik in mijn vrije tijd nog veel met auto's bezig dus ik zal het niet snel verleren
Zelf ben ik altijd gek van Japanse auto's (met name Toyota), maar dan bedoel ik wel de auto's uit de jaren 90.
Zo heb ik momenteel ook nog inmiddels 13 jaar een uitgebouwde Toyota Corolla van 1993 voor de hobby.
Een rode Nissan Micra K10 is onze boodschappen en korte-stukjes-op-dorp auto.
2 VW Ruska Buggy's zijn eveneens in ons bezit om in de zomer heerlijke toerritten te maken met de kids.
Maar waar het nu om gaat is natuurlijk de BMW E60 530D. Deze is van 2003 en heeft al ruim 300.000 km erop zitten. In 2004 is deze geïmporteerd uit Duitsland vandaan en is in zijn uiterlijk in een hele mooie staat, op gebied van onderhoud en technische delen zijn er wel wat aandachtspuntjes. Het interieur verdiende ook nog een paar kleine aandachtspuntjes, maar dat is al bijna klaar.
Dit is de optielijst wat ik heb kunnen vinden:
1CA Selection Cop Relevant Vehicles
169 Eu3 Exhaust Emissions Norm
205 Automatic Transmission
216 Servotronic
320 Model Designation, Deletion
403 Glas Roof, Electric
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
441 Smokers Package
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory
465 Through-load System
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control (pdc)
522 Xenon Light
524 Adaptive Headlights
534 Automatic Air Conditioning
540 Cruise Control
606 Navigation System Business
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf.
698 Area-code 2
785 White Direction Indicator Lights
8SA Country Spec. Release Of Navigation
8SB Country Spec. Release Of Telematic
8SC Country Spec. Release Of Teleservice
8SP Cop Control
801 Germany Version
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels
969 Request Navigation Dvd On Shipping
Volgens de optielijst zou er een Business Navigation System in moeten zitten, maar zoals ik begrepen heb is de uitvoering met extra dvd-speler en breed scherm de Professional navigation. Dat zou moeten betekenen dat dit systeem in het verleden waarschijnlijk dus een upgrade heeft gekregen?
Tot slot nog een paar foto's, ik zal t.z.t. even een paar betere foto's maken: