Is mij 2de auto mijn eerst was een bmw compact 316ti slechte ervaring mee gehad als nog BMW blijven rijden natuurlijk. Ik heb een kleine probleem dat ik nu als ik in ze 1 zet heel soms niet kan terwijl ik mijn koppeling wel in trap misschien weet iemand meer hoor graag op tips
Miguel E90 320i
Miguel E90 320i
Hoi ik ben Miguel kom uit purmerend en heb al een tijdje een bmw e90 320i in bezit.
Is mij 2de auto mijn eerst was een bmw compact 316ti slechte ervaring mee gehad als nog BMW blijven rijden natuurlijk. Ik heb een kleine probleem dat ik nu als ik in ze 1 zet heel soms niet kan terwijl ik mijn koppeling wel in trap misschien weet iemand meer hoor graag op tips
Re: Miguel E90 320i
Welkom hier Miguel !
Je vraag kun je beter in het betreffende subforum zetten bij Techniek.
Heb je ook fotootjes van je wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor het overzicht hier
Je vraag kun je beter in het betreffende subforum zetten bij Techniek.
Heb je ook fotootjes van je wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor het overzicht hier
Re: Miguel E90 320i
Thanks heb mij bmw gekocht met 119.000 km en heeft nu 125.000 km stand niet zoveel dus. kan jammer genoeg geen foto's plaatsen omdat het niet doet op mijn telefoon