Hoi allemaal,
Sinds kort ben ik in het bezit van een prachtige Le mans blauwe BMW E81 130i.
Deze heb ik gekocht in Duitsland met 60.000km op de teller.
De auto rijd zeer plezierig en ben al volle bak bezig om het een en ander aan te passen.
Als eerst heb ik de motorsport velgen op de kop getikt en meteen laten monteren.
Dit staat een stuk beter dan de 17'' M spaakvelgen.
Ik wil ook het een en ander zelf aan mijn auto doen en dat lijkt me leuk om hier te delen.
Ik vind BMW een erg mooi merk. Porsche is ook een grote favoriet van mij en ook Mercedes-Benz.
Hiervoor had ik een Audi RS2 en die beviel wel alleen daar loop je helemaal op leeg.
Ding rijd als een kanon en een bijzonder mooi geluid.
Foto's volgen!
BMW E81 130i
Re: BMW E81 130i
Super mooie wielen, ow bijlagequota is bereikt terwijl ik nog niks heb geupload...?
Welkom hier DMW, je naam staat er niet bij geen idee
Klinkt als een mooie wagen ! Voor het plaatsen van foto's zou ik even een kijkje nemen in dit topic
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd om het overzicht te bewaren hier
Klinkt als een mooie wagen ! Voor het plaatsen van foto's zou ik even een kijkje nemen in dit topic
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd om het overzicht te bewaren hier
Hallo Bart,
Bedankt voor je bericht.
Echter bij mij zijn alle photosharing sites geblokkeerd.
Bij het Porsche forum kun je foto's uploaden op de site, ik zie dat hier ook staan maar dan staat er bijlage quota bereikt.
Wat is hier de reden van? foto's hebben de juiste afmeting.
Bedankt voor je bericht.
Echter bij mij zijn alle photosharing sites geblokkeerd.
Bij het Porsche forum kun je foto's uploaden op de site, ik zie dat hier ook staan maar dan staat er bijlage quota bereikt.
Wat is hier de reden van? foto's hebben de juiste afmeting.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 09 nov 2015, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking