Hallo allemaal,
Ik ben Marco, 29 en op zoek naar een e46 cabrio. Liefst een pre-facelift..
Ik ben zelf nieuw in het BMW wereldje, al hebben diverse mensen om mij heen er wel een...
Nu dus nog even geen foto's van mijn eigen auto, maar ik hoop dat die snel gaan volgen!
Misschien een stomme vraag, maar ik zie zo snel op dit forum geen deel met te koop aangeboden auto's? Het blijkt erg lastig om nette exemplaren te vinden. Veel auto's zijn afgereden of duidelijk teruggedraaid.. Uit mijn ervaring met andere merken kan het soms erg prettig zijn om een auto van een liefhebber over te nemen!
Edit: Ik was te ongeduldig... Na t plaatsen van m'n voorstelpost is er ook een mooi te koop topic!
Marco zoekt een e46 cabrio
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Marco zoekt een e46 cabrio
Welkom Marco,
de bedoeling hier is dat je jezelf voorstelt.
we hebben wel een verkoop gedeelte alleen daar krijg je pas toegang tot als je 10 berichten hebt geplaatst.
succes met je zoektocht.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
de bedoeling hier is dat je jezelf voorstelt.
we hebben wel een verkoop gedeelte alleen daar krijg je pas toegang tot als je 10 berichten hebt geplaatst.
succes met je zoektocht.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Welkom hier !
Hopelijk vind je iets dat aansluit bij je wensen
We zien hem graag voorbij komen hier t.z.t.
Hopelijk vind je iets dat aansluit bij je wensen
We zien hem graag voorbij komen hier t.z.t.
Goede keuze
!
Let wel ff op de aandachtspuntjes, maar daarover is op dit forum genoeg te vinden.
Succes met je zoektocht !
Let wel ff op de aandachtspuntjes, maar daarover is op dit forum genoeg te vinden.
Succes met je zoektocht !
Ik doe mijn best om op alle aandachtspunten te letten.
Het is en blijft lastig om een nette E46 te vinden. Vooral gezien het feit ik écht op zoek ben naar een originele auto. Tot op heden hebben ze allemaal wel iets! Ik heb nu een dealer onderhouden exemplaar met net iets meer dan een ton aan kilometers op de klok op het oog. Voor aankoop staat er een BMW-dealer aankoopkeuring op de planning, dus ik neem aan dat die ook wel weten waar ze op moeten letten met zo'n auto!
Het feit dat ik zelf uit het Citroen wereldje kom en dus meer weet van de specifieke Citroen problemen maakt het nog iets lastiger om met zekerheid iets te zeggen over deze auto's, maar ik heb na een stuk of 15 proefritten al wel gemerkt dat er heel erg veel verschil zit tussen de diverse exemplaren!
Het is en blijft lastig om een nette E46 te vinden. Vooral gezien het feit ik écht op zoek ben naar een originele auto. Tot op heden hebben ze allemaal wel iets! Ik heb nu een dealer onderhouden exemplaar met net iets meer dan een ton aan kilometers op de klok op het oog. Voor aankoop staat er een BMW-dealer aankoopkeuring op de planning, dus ik neem aan dat die ook wel weten waar ze op moeten letten met zo'n auto!
Het feit dat ik zelf uit het Citroen wereldje kom en dus meer weet van de specifieke Citroen problemen maakt het nog iets lastiger om met zekerheid iets te zeggen over deze auto's, maar ik heb na een stuk of 15 proefritten al wel gemerkt dat er heel erg veel verschil zit tussen de diverse exemplaren!