Misty is nu (weer) BMW rijder!

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
MistyE46Touring

Misty is nu (weer) BMW rijder!

Bericht door MistyE46Touring » 05 okt 2015, 16:34

Goedemiddag,

Hier een nieuwe BMW bestuurder en nieuw lid van dit forum ;-). Ik ben Sander, 33 jaar oud en jarenlang Renaultrijder.. Heb 15 jaar lang ook voor het wybertje gewerkt dus dan blijft er altijd wat liefde voor een merk hangen.. Nog steeds overigens, heb nog een gekke Renault ook.
Maar goed, daar gaat t nu niet over! Na een rommelige tijd met heel veel autowissels waren we (mijn vrouw met name, en ik ook wel) toe aan een vaste goede, leuke en niet al te grote gezinsauto. Ruimte voor onze kleine meid, en een auto waar mijn vrouw mee uit de voeten kan en waar we ook lekker met z'n drietjes (en wie weet een keer 4) ook mee op vakantie konden. Na een veel te korte periode vorig jaar in een E46 330i Touring waren we er uiteindelijk wel achter dat we toch wel weer die kant op wilden. Nu was mijn vrouw door een paar maanden in een Volvo automaat een beetje verwend geraakt door een automaat. Dus; sinds dit weekend zijn wij eigenaar van een BMW 330iA Touring (facelift) van 2002. Nu 1 dag onderweg, en WAT EEN HEERLIJKE AUTO! Voor ons met helemaal de goede opties; sportstoelen, pdc, bi-xenon, afneembare trekhaak en DVD-navi. We wilden geen zwarte hemel, houden eigenlijk van een licht interieur dus alleen het open dak missen we.
Ik hoop hier een hoop info, gelijkgestemden, tips en leuke weetjes te vinden..
IMG_3174.JPG

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Misty is nu (weer) BMW rijder!

Bericht door mieske90 » 05 okt 2015, 17:54

Welkom Misty,

goed om te horen dat de wagen jullie goed bevalt.

meer foto's zien we hier graag, dus kom maar op met de foto's ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we je gezin en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Misty is nu (weer) BMW rijder!

Bericht door Bart70 » 06 okt 2015, 12:12

Welkom hier !

Fijn te lezen dat de wagen geheel naar je zin is, wel zo fijn ;)

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen. altijd leuk voor jezelf en voor anderen :duim:

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kil,meters toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”