Hielke 525d e60

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Hielke

Hielke 525d e60

Bericht door Hielke » 01 sep 2015, 16:57

Hallo

Mijn naam is Hielke Boorsma en ik ben woonachtig in de buurt van sneek ( Friesland ) .

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een bmw 525d e60 bj 2005 en ik moet eerlijk zeggen ik weet niet wat me is overkomen ;) :) :driving: WAT EEN SUPER AUTO!! mn vorige auto's waren oa een vw golf en passat.

Ik ben hier terecht gekomen omdat naar informatie aan het zoeken was over bmw's en ik telkens hier weer uitkwam :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Hielke 525d e60

Bericht door mieske90 » 01 sep 2015, 18:00

Welkom Hielke,

goed om te horen dat je E60 zo goed bevalt :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Hielke 525d e60

Bericht door Bart70 » 01 sep 2015, 20:48

Welkom hier Hielke !

Yessssss, 5 serie rules :gekdoen:

Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk gek op hier !

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen !

Ben ook benieuwd welke opties er wel of niet bij je op zitten, altijd apart dat hele dure opties er bij sommigen wel op zitten en goedkope bijvoorbeeld weer niet, veel verscheidenheid in.

Vooral de bekerhouders is nog wel eens een hot item hier :)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en nodig ik je meteen even uit voor de 5 serie meeting, je vind hem in het topic evenementen, meetings en tourritten

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”