Paul - e36 328i coupe

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Poilens coupe

Paul - e36 328i coupe

Bericht door Poilens coupe » 27 jul 2015, 13:15

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en bij deze stel ik me ff voor.

Mijn naam is Paul en ik kom uit Hoorn. Op mijn 18e kocht ik een 318is coupe en sinds dien ben ik BMW liefhebber. Toen ik de 318 kocht was hij zwart. Na schade ben ik samen met een maatje naar Polen geweest en heb de auto daar redelijk verbouwd. Kameleon gespoten, deurgrepen dichtgelast, kofferbak en motorkap gecleaned enz enz. Nadat ik een ongeluk heb gehad met deze auto heb ik hem verkocht en heb ik een 328i coupe gekocht. Deze rij ik nu al bijna 9 jaar en deze is nog redelijk origineel, behalve de koplampen. Gekocht met 140.000 KM. Nu staat er 255.000 op de teller. Enkele kenmerken en opties van de 328i:

hand geschakeld
montreal blue
climate controll
zwart leren sport interieur, elektrisch bedienbaar en verwarmd
ABS, ASC
Schuif kanteldak
m3 voorbumper
m3 lip achterbumper
m sierlijsten

Foto's volgen nog.
Ik heb weinig problemen gehad met de 328i, maar op dit moment start hij niet. Verder heb ik nog een aantal andere problemen met de auto. Vandaar dat ik hier te vinden ben. Vragen? Stel ze!

Groetjes,
Paul

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Paul - e36 328i coupe

Bericht door mieske90 » 27 jul 2015, 13:32

Welkom Paul,

das wel balen dat je 2x een ongeluk hebt gehad met de zelfde wagen, zeker na dat je er zoveel werk in hebt gestopt na de eerste keer.

foto's zijn altijd welkom.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechts-bovenin gebruiken.
als er vragen zijn neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”