Automatisch inklapbare buitenspiegels BMW E90 2011
Automatisch inklapbare buitenspiegels BMW E90 2011
Beste mensen,
Sinds kort ben ik eigenaar van een witte BMW 320 uit 2011: viewtopic.php?f=276&t=45482
Nu komt mijn vraag! De auto is voorzien van electrisch bedienbare buitenspiegels en deze zijn zoals ik heb kunnen lezen ook nog eens verwarmt. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik mijn auto vergrendel de spiegels automatisch inklappen. Ik heb het eea bekeken en getest alleen zit deze functie voor zover ik kan zien en oordelen er niet op.
Wie o wie weet hoe ik het mogelijk kan maken dat dit wel gebeurd. Nieuwe spiegels, motor en software update? Wellicht heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen.
Alvast bedankt!!
Sinds kort ben ik eigenaar van een witte BMW 320 uit 2011: viewtopic.php?f=276&t=45482
Nu komt mijn vraag! De auto is voorzien van electrisch bedienbare buitenspiegels en deze zijn zoals ik heb kunnen lezen ook nog eens verwarmt. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik mijn auto vergrendel de spiegels automatisch inklappen. Ik heb het eea bekeken en getest alleen zit deze functie voor zover ik kan zien en oordelen er niet op.
Wie o wie weet hoe ik het mogelijk kan maken dat dit wel gebeurd. Nieuwe spiegels, motor en software update? Wellicht heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen.
Alvast bedankt!!
-
Re: Automatisch inklapbare buitenspiegels BMW E90 2011
Volgens mij moet je dan ook het memory stoelen pakket hebben.
Maar ben me niet 100 % zeker.
Is in ieder geval niet 1,2,3 te realiseren.
Maar ben me niet 100 % zeker.
Is in ieder geval niet 1,2,3 te realiseren.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i M-sport F23
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i M-sport F23
Heb je nu wel of geen inklapbare spiegels? In je voorstel topic staat namelijk van wel.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Bedankt voor je reactie. Heb ergens gelezen dat dat niet perse nodig is alleen als je gebruik wil maken van automatische stoeprand stand als je gaat in parkeren maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kan niet duidelijk vind hoe en wat maar heb ook ergens gelezen dat de aansluiting er fabrieksaf al in zou moeten zitten maar wellicht eens informeren bij die BMW Stealer.
En deze zijn wel inklapbaar zoals er staat maar dan wel met het handje haha!! Dat is de tekst welke uit de advertentie komt. Wss zijn niet alle spiegels met de hand inklapbaar
Heb de vergendelknop een minuut ingehouden alleen komt er geen beweging in de spiegels arghhhhhh 
En deze zijn wel inklapbaar zoals er staat maar dan wel met het handje haha!! Dat is de tekst welke uit de advertentie komt. Wss zijn niet alle spiegels met de hand inklapbaar

Ok je hebt dus geen inklapbare spiegels.
Wat heb je dan nodig:
-setje spiegels die wel kunnen inklappen
-bedrading
-codeerwerk
-schakelaarsblok met extra knop om de spiegels in te kunnen laten klappen
Wat heb je dan nodig:
-setje spiegels die wel kunnen inklappen
-bedrading
-codeerwerk
-schakelaarsblok met extra knop om de spiegels in te kunnen laten klappen
Das een flinke lijst! Ik zal eens gaan informeren wat dat geintje me gaat kosten haha!
Valt wel mee. Het meeste werk zit 'm in het monteren van de onderdelen/bedrading.
Ik heb het al vaker gedaan.
Ik heb het al vaker gedaan.
Dan zal ik me er eens in gaan verdiepen! Heb wek een geel kastje onder de bestuurders stoel, geen idee wat dat is?
- largeproject
- Contacteer:
Stoel memory heeft nix te maken met inklapbare spiegels, heb ze functie ook, maar had destijds ook geen memory op de stoelen e toen werkte het ook.
(inmiddels wel memory op de stoelen, omdat ik elektrisch verstelbare stoelen heb ingebouwd)
(inmiddels wel memory op de stoelen, omdat ik elektrisch verstelbare stoelen heb ingebouwd)