Joost F10 525D 201
-
jviskaal
Joost F10 525D 201
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist een mooie bmw 525d uit 2011 gekocht (model F?).
Ik heb niet heel veel verstand, maar ik vind het een geweldige auto!
Al veel aan lezen... Wel/niet chippen? Is dat veilig? Waar? Moet ik mijn navi professional updaten? Waarom werkt bmw apps niet? (Misschien zit het er niet op?). Heb wel connected drive ... En dan moet ik nog een trekhaak... Weet iemand waar ik bijvoorbeeld een goede, niet al te dure, afneembare trekhaak kan krijgen? (Omg. Den Haag).
Enfin, met veel belangstelling aan het lezen!
Alle tips zijn welkom!!!
Groet, Joost
--
Ik heb zojuist een mooie bmw 525d uit 2011 gekocht (model F?).
Ik heb niet heel veel verstand, maar ik vind het een geweldige auto!
Al veel aan lezen... Wel/niet chippen? Is dat veilig? Waar? Moet ik mijn navi professional updaten? Waarom werkt bmw apps niet? (Misschien zit het er niet op?). Heb wel connected drive ... En dan moet ik nog een trekhaak... Weet iemand waar ik bijvoorbeeld een goede, niet al te dure, afneembare trekhaak kan krijgen? (Omg. Den Haag).
Enfin, met veel belangstelling aan het lezen!
Alle tips zijn welkom!!!
Groet, Joost
--
Re: Joost F10 525D 201
Welkom hier Joost !
Heb je een sedan of touring ?
ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier en ben uit gegaan van een sedan
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier !
Wat betreft je vragen, lees het E60 en F10 gedeelte eens door
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Heb je een sedan of touring ?
ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier en ben uit gegaan van een sedan
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier !
Wat betreft je vragen, lees het E60 en F10 gedeelte eens door
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
-
Edgar1234
Welkom! Foto's zouden leuk zijn
Eigenlijk kun je net als Bart zegt al je vragen op dit forum vinden, alles is al meermalen besproken
Eigenlijk kun je net als Bart zegt al je vragen op dit forum vinden, alles is al meermalen besproken
Hoi Joost, welkom hier. We hebben een F10/F11 gedeelte waarin we de laatste tijd aardig actief zijn. Vraag daar maar raak in de betreffende gedeeltes. Een paar foto's zijn uiteraard ook welkom van je nieuwe bolide, zijn we ook dol op 
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
-
jviskaal
Hallo,
Ik wil wel even een foto plaatsen, maar hoe doe ik dat???
Overigens... het is een sedan! Die is toch net een beetje mooier dan de touring, wel iets minder praktisch, ok..
Ik wil wel even een foto plaatsen, maar hoe doe ik dat???
Overigens... het is een sedan! Die is toch net een beetje mooier dan de touring, wel iets minder praktisch, ok..
Persoonlijk vind ik de Touring veel mooier, maar smaken verschillen gelukkig
Voor het plaatsen van foto's, neem even een kijkje in dit topic
even zoekfunctie hier ook benutten, had je het ook gevonden
Voor het plaatsen van foto's, neem even een kijkje in dit topic
even zoekfunctie hier ook benutten, had je het ook gevonden
-
Edgar1234
jviskaal schreef:
Laat die foto's toch maar zitten
-
jviskaal
Das dan echt jammer... hahahaha... Overigens was het alternatief een E61 Touring, die vind ik dan zeker weten mooier dan de sedan... :-)
Een touring is altijd mooier
Maar ieder zijn meug hoor 
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Ziet er goed uit! Ik zou er nog wel wat dikkere velgen onder leggen
.
Touring vind ik ook wat mooier maargoed het is maar net hoe de gezinssamenstelling is ook
Touring vind ik ook wat mooier maargoed het is maar net hoe de gezinssamenstelling is ook
Mooie wagen, al is het geen Touring
En idd wat Quadrantz al schrijft, dikkere wielen onder gooien, zou hem super staan
En idd wat Quadrantz al schrijft, dikkere wielen onder gooien, zou hem super staan
-
jviskaal
Er liggen nu 18 inch onder.... das toch al heel groot???
Heb nu een 320D Touring (super mooi!!) uit 2013, met 16 inch voor de 20% bijtelling... :-)
Heb nu een 320D Touring (super mooi!!) uit 2013, met 16 inch voor de 20% bijtelling... :-)
-
jviskaal
Ok... :-)
Moet ik dan ook even meteen langs de tuner voor een chip? Deze heeft 207 PK... Welke tuner?
Moet ik dan ook even meteen langs de tuner voor een chip? Deze heeft 207 PK... Welke tuner?