Thijs 320D Touring Bavarian 2000

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bavarian 2000

Thijs 320D Touring Bavarian 2000

Bericht door Bavarian 2000 » 03 jun 2015, 21:32

Hallo BimmerPortal,

Hier ben ik dan: Ik heet Thijs en heb sinds kort een BWM 320d touring automaat. Omdat ik hem zelf uit Beieren heb opgehaald is het een echte Bavarian. De wagen komt uit 05/2000 en dat komt dan weer goed uit omdat ik de BMW als Youngtimer wil gaan rijden.

Er zitten natuurlijk ook haken en ogen aan een auto die 15 jaar oud is. Maar vol goede moed gaan we aan deze rit beginnen. De eerste 2000 kilometer zijn in ieder geval al een genot. Wat wel opvalt is het enorme fijne rijden: De wegligging en het vermogen... eigenlijk is 140 als cruisesnelheid helemaal niet zo gek! Maar op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam is dat niet aan te raden... De voet lijkt daar gedurende dat korte stukje toch onverwacht zwaarder te worden. Vandaar dat er natuurlijk nu alweer wensen zijn: een Cruisecontrol en een Carkit staan wel bovenaan op dat wensenlijstje... Beiden natuurlijk het liefste te bedienen vanaf het stuurwiel. Ik ga onder andere op deze site op zoek naar mensen die mij daarbij kunnen helpen!

Maar heb nu ook al een paar onderwerpen gelezen die zelfs ook door mij zelf uit te voeren zijn.. Dank daarvoor.

Bart70
Contacteer:

Re: Thijs 320D Touring Bavarian 2000

Bericht door Bart70 » 03 jun 2015, 21:41

Welkom hier Thijs !

Dat klinkt allemaal erg goed, we zijn hier wel dol op fotootjes :whistle:

Hoeveel km heeft de wagen gelopen ?

Maak gerust ook een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen :)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zsm proberen te helpen.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier[/i[

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”